Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

Από τις επάλξεις της καθημερινότητας της καινούργιας χρονιάς.....

φωτο από το Wunderground.com



Είμαι από τους ανθρώπους που έχω πάντα το βλέμμα μου
στραμμένο στο μέλλον και όχι μόνο στο παρόν και παρελθόν
Και θα εξακολουθώ να έχω το βλέμμα μου
στραμμένο στο μέλλον μέχρι το τέλος

Μέχρι την τελευταία πανσέληνο και την τελευταία
δύση του ήλιου στον Νοτιά
Μέχρι να σβήσουν οι εικόνες, τα χρώματα και η ομορφιά
της ζωής από το βλέμμα του ορίζοντα των ματιών μου

Μέχρι τα Αλμπατρός του Νοτιά να χαθούν πίσω από τον ορίζοντα
τις απεραντοσύνης του Ωκεανού του Νοτιά
Μέχρι τότε θα έχω το βλέμμα μου συνεχώς στραμμένο στο μέλλον
Γιατί η ζωή για να έχει συνέχεια
Χρειάζεται το μέλλον και όχι το παρελθόν η το παρόν

2 σχόλια:

RedHat είπε...

Καλημέρα.Πάντα στο μέλλον,πάντα μπροστά.Το παρελθόν μόνο σαν φάρος για να αποφεύγουμε τους ιδιους σκόπελους της ζωής,χρησιμεύει.
Να ειστε καλά.

Unknown είπε...

@ redhat

Καλημέρα
Καλή χρονιά στραμμένη πάντα στο μέλλον και άσε ένα μικρό φως από το παρελθόν για να μας το θυμίζει

καλό πρωινό
φιλιά θαλασσινά
από την καινούργια χρονιά