Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2006

Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο....



Δεν μετανιώνω που αγάπησα
εσένα μόνο
Δεν μετανιώνω που μόνο
εσένα αγαπώ
Ζωή μου αγαπημένη λατρεμένη
μοναδική
Δεν μετανιώνω που μόνο
εσένα αγαπώ
Αρχόντισα της Ζωής και της Ζωής μου

Αυτούς τους πολύ όμορφους στίχους του τραγουδιού
ακούω το τελευταίο πρωινό, καθισμένος στον κήπο
ανάμεσα στο μοναδικό πράσινο, στα λουλούδια
τις ροδιές, τις καρυδιές, τους φοίνικες
μα και την μπανανιά, λες και είμαι σε μέρος
εξωτικό και στο ράδιο η μαγεία της μουσικής
και των τραγουδιών συνεχίζεται από τον Όαση 88.0

Δεν είμαι σε μέρος εξωτικό, ούτε στον κήπο κάποιου
παραδεισένιου νησιού στον Ειρηνικό, στον Ατλαντικό
στον Ινδικό Ωκεανό,
Αλλά στον κήπο του Πλατανόφυλλου του Αιγαίου Πελάγους
που αιώνες τώρα ταξιδεύει στο Βορειοανατολικό Αιγαίο
μέσα στο απέραντο γαλάζιο της Θάλασσας
κάτω από το Μπλε του Ουρανού.

Η κρουαζιέρα αυτή, η μαγική, κοντεύει για αυτήν
την χρονιά στο τέλος της.
Το σκάφος το πανάδικο, που τα πανιά του φούσκωσαν
οι ανάσες και ο αέρας του Αιγαίου πελάγους κοντεύει
στο απάνεμο λιμάνι του προορισμού του, σε λίγο
θα δέσει στην Μαρίνα, στην θέση την δικιά του,
τα πανιά θα κατέβουν για να ξεκουραστούν, για
να είναι έτοιμα για την επόμενη κρουαζιέρα στο πέλαγος
του ανέμου του Αιγαίου, του Ιονίου, του Κρητικού πελάγους.

Του πελάγους αυτής της χώρας της μοναδικής, της Ελλάδας μας
της Ελλάδας των Θεών, των Σοφών, των ποιητών
των Καπεταναίων, των Θαλασσοπόρων, των Ταξιδευτών
του Ονείρου και της Ζωής.
Η Ελλάδα της Ιστορίας, του Παρθενώνα της Μουσικής
της Ποίησης.
Η Ελλάδα του απέραντου γαλάζιου του μπλε του ουρανού
που αιώνες τώρα ταξιδεύει μέσα στο όνειρο της Ζωής
και της ψυχής όλου του κόσμου,
Είναι η Μητρόπολη όλου του κόσμου
του Πλανήτη Γη.

Και το ταξίδι κοντεύει στο τέλος του και αυτή
την χρονιά για να ετομαστεί το ταξίδι της επόμενης
χρονιάς μέσα στο όνειρο και τις ομορφιές της Ζωής.
Ο Καπετάνιος γυρίζει όπως πάντα στην βάση του
στην Εμπόλεμη Ζώνη, στην Πρώτη γραμμή !

Και την επόμενη χρονιά θα ήμαστε πάλι μαζί όλοι,
κανείς δεν περισεύει.
Ήμασταν η πιό όμορφη παρέα αυτό το καλοκαίρι
πάμε τώρα για το επόμενο....

Καπετάν Δημήτρης

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Μετά απ'όλ'αυτή την δοξαστική ιαχή για τη ζωή, τον έρωτα και την Ελλάδα, δεν μένει παρά να σου ευχηθώ καλή επάνοδο Καπετάνιε μου,

ετοιμοπόλεμος όπως πάντα να είσαι

Καλημέρα :)

Unknown είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
και την αγάπη σου
η Ζωή και ο έρωτας είναι ότι πιο
όμορφο μας έχει χαρίσει
ο δημιουργός.

Από τα Βριλήσσια σου γράφω τώρα
γύρισα πρωί πρωί και τώρα άνοιξα
την σελίδα μου.

Στην εμπόλεμη Ζώνη λοιπόν

Την καλησπέρα μου
και την αγάπη μου

Ελπίδα είπε...

Καλό γυρισμό καπετάνιε μου! Σε περιμένουμε!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Ελπίδα
ευχαριστώ για την υποδοχή
σου στέλνω την αγάπη μου

είμαι πλέον στο σπίτι
και θα ήμαστε πάλι όλοι μαζί
αγαπημένοι όπως πάντα

Καλό σου βράδυ