Παρασκευή 14 Ιουλίου 2006

Το Άλμπατρος της γνώσης......

Απλά, αυτό που έμαθα πρώτα είναι
γιατί πρέπει να ξέρω ανάγνωση και γραφή
και όχι γιατί πρέπει να μάθω
ανάγνωση και γραφή.

Δεν γράφω για πράγματα
Δεν είμαι κατασκευαστής πραγμάτων
Ούτε δημιουργός καταναλωτικών πραγμάτων
και αγαθών.

Γράφω για τη ζωή, την ομορφιά, την ασχήμια, τον έρωτα,
την αγάπη, τον άνθρωπο, την ανθρωπιά, την ψυχή,
το χαμόγελο, το δάκρυ, τα ταξίδια μέσα στη ζωή και
στις ομορφιές μα και στις ασχήμιες της.

Γιατί είμαι επαγγελματίας " άνθρωπος "
Πριν από όλα.
Αυτό είναι το επάγγελμά μου " άνθρωπος "
Άσχετα αν το επαγγελμά μου το βιοποριστικό
είναι ναύτης ποντοπόρος.

Πως όλοι λέμε, αυτός είναι πράγματι επαγγελματίας
και μάλιστα πολύ καλός, άριστος, όπως πρέπει
να είναι κάθε επαγγελματίας.

Αυτό πήρα σαν παράδειγμα και έγινα πράγματι
επαγγελματίας " άνθρωπος "
γιατί ήξερα ανάγνωση και γραφή και έμαθα
να είμαι " άνθρωπος "

Μπράβο ναύτη μου, είμαι πολύ υπερήφανος
για σένα, είναι τιμή μου να έχω ναύτες σαν
και σένα στο πληρωμά μου.

Σε ευχαριστώ πολύ καπετάνιε μου
Από εσένα έμαθα τι θα πει επαγγελματίας
και μάλιστα άριστος,
Είναι τιμή μου να είμαι πλήρωμά σου

Για μένα τρεις από τις μεγάλες ευλογίες
στη ζωή είναι,
Η γνώση, το διάβασμα και η γραφή

ο γιος της Θάλασσας

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

"Γιατί είμαι επαγγελματίας " άνθρωπος "
Πριν από όλα.


Ω, καλά...πρώτο! :)
Από τα καλύτερα που έχω ακούσει εσχάτως.

Να είσαι καλά καπετάνιε!

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε

Μαθαίνω σιγά, σιγά
αργά, αλλά σταθερά και αυτό
το οφείλω στη γνώση

Ένα μεγάλο μέρος και σε σένα

Αυτό το λέω
από καρδιάς

Να είσαι πάντα καλά
καλέ μου φίλε

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Γεια σου Μοργκάνα μου μοναδική
και πάντα δροσερή.

και εσύ να περάσεις το Σ/Κ
όσο πιο όμορφα γίνεται και
κυρίως δημιουργικά.

Καλά σου μπάνια
δροσερά και καλοκαιρινά
προσοχή στον ήλιο

Ελπίδα είπε...

Μπράβο ναύτη μου! Ξέρεις, σε πολλά συμφωνάμε! Στα βιβλία, στη μουσική, στις σκέψεις κ.λ.π. Τι ζώδιο είσαι;Μου κάνει εντύπωση για άντρα η τόση Ανθρωπιά.Ακόμη και ο γιος μου, που είναι Παρθένος κι έχει μάνα εμένα, (Θέλω να πω υπερευαίσθητη), δεν έχει τόσες ευαισθησίες όπως εσύ. Εύχομαι να βρεις και την ανάλογη κοπέλα, για να κάνετε δυνατή ομάδα Ανθρώπων!
Συγχαρητήρια πάντως!