Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Καλοκαίρι και ξαστεριά.....





Καλό μήνα
Καλό καλοκαίρι
Φιλιά θαλασσινά

2 σχόλια:

LIA είπε...

Καλοκαίρι ήρθε και πάλι
τι μαγευτικές βραδιές!
και η καρδιά γεμίζει
πανσέληνο και ξαστεριές.

Κι εγώ έχω φίλο μου, τον ήλιο
κι ένα τζίτζικα τρελό.
Το τζιτζίκι σ΄ένα κλώνο
και τον ήλιο στο γιαλό.

Το τζιτζίκι μου παινεύει
την ξανθή καλοκαιριά
κι ο ήλιος ζωγραφίζει
τη γαλάζια απολοχωριά.

Το τζιτζίκι με μαθαίνει
ξένοιαστα να τραγουδώ
κι ο ήλιος, σαν το γλάρο
πάνω στο κύμα να πετώ.

Το τζιτζίκι και ο ήλιος
σαν δασκάλοι μου καλοί, μ΄έχουν μάθει πώς να κάνω
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΗ ΖΩΗ


Καλό καλοκαίρι για όλους

Unknown είπε...

@ lia

Καλημέρα

Καλοκαίρι ήρθε πάλι
θάρθουν και οι μαγευτικές βραδιές
με πανσέληνο και ξαστεριές

Αυτό είναι το σίγουρο

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε εμείς
είναι Καλοκαίρι τη Ζωή

Καλό πρωινό
Καλή εβδομάδα