Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Ο κόμπος έφτασε στο κτένι.....

Το αδιέξοδο συνεχίζεται



Ο Καραμανλής δεν μπορεί να ξεφύγει από τα γαλάζια σκάνδαλα
Συνεχίζει την μοντέρνα διακυβέρνηση της χώρας και τις μεταρρυθμίσεις
όπως αυτός τις εννοεί με τον τρόπο τον Καραμανλικό, σεμνά και ταπεινά.
Προσπαθεί να δείξει ότι έχει τον πλήρη έλεγχο τις κατάστασης στα χέρια του
και δεν συκώνει μύγα στο σπαθί του
Ο κόμπος όμως έφτασε στο κτένι και το μόνο που λέει ο Καραμανλής είναι ότι
ο καθένας, ας αναλάβει τις ευθύνες του, έτσι απλά και ταπεινά.

Το Αλαλούμ της διακυβέρνησης της χώρας συνεχίζεται από την ΝΔ και
τον Καραμανλή μέσα στην μιζέρια, στην φτώχεια την διαπλοκή και την
διαφθορά.....
Καλό πρωινό καλοκαιρινό
στην ΝΔ και τον Πρωθυπουργό

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλό μεσημέρι Καπετάνιε μου, πάλι εδω στις επάλξεις στην πρώτη γραμμή!

Χαθήκαμε για τα καλά αυτό το καιρό, αλλά πέρασε τώρα.

Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω εκλεκτέ φίλε μου!

Unknown είπε...

@ the_return

Καλησπέρα εκλεκτέ και καλέ μου
φίλε, χαίρομε και εγώ που τα ξανά
λέμε από τις επάλξεις της πρώτης
γραμμής.
Αυτή την στιγμή με βρίσκεις στις
διακοπές μου στο Πλατανόφυλλο του
Αιγαίου θα τα λέμε από εδώ και πάλι
σε λίγες μέρες γυρίζω στην Αθήνα

Να είσαι καλά
Καλό βράδυ καλό Σαββατοκύριακο