Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Καλημέρα Ζωή.....

Αν μπορούσα να φτάσω τα αστέρια
θα κατέβαζα ένα για σένα, ζωή μου
Θα το έβαζα στην καρδιά μου για
να μπορείς να δεις την αλήθεια, ζωή μου
Ότι η αγάπη που έχω μέσα μου για σένα
είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται



Αλλά προς το παρόν τη βρίσκω μόνο
στα όνειρά μου

Μπορώ να αλλάξω τον κόσμο
Να γίνω το φως στο σύμπαν σου
Να σκέφτεσαι ότι η αγάπη μου είναι
κάτι πραγματικά όμορφο
κάτι πραγματικά καλό
Αν μπορούσα να αλλάξω
τον κόσμο όμως

Εγώ όμως δεν είμαι ο δημιουργός
Πρέπει να φανώ δυνατός, ζωή μου
και να συνεχίσω να ζω και να περπατώ
στα καλντερίμια της ζωής του κόσμου όλου
Γιατί ξέρω πως δεν ανήκω στον ουρανό
και δεν μου ταιριάζει να ονειροπολώ

2 σχόλια:

ΑΝΝΑ είπε...

Καλημέρα καπετάνιε μου. Όμορφοι στίχοι. Όμορφο νόημα. Πως πήγε το κουσκουσάκι χθές??

Unknown είπε...

@ Boubou

Καλημέρα

Ευχαριστώ για το σχόλιο
Να είσαι καλά

Καλά πήγε χθες το κουσκουσάκι
κάθησα πλατεία μέχρι τα μεσάνυχτα

Τώρα πάω για καφέ πλατεία
γιατί είχα μαγείρεμα σήμερα

Καλό σου μεσημέρι