Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Καλημέρα Ελλάδα.....

Είμαι πολύ περήφανος που γεννήθηκα σ αυτή
την πατρίδα που λέγεται Ελλάδα.
Είμαι πολύ περήφανος που είμαι από αυτή
την πατρίδα που λέγεται Ελλάδα.
Από την πατρίδα των σοφών, των θεών και των ποιητών
Από την πατρίδα της γνώσης και της δημιουργίας
Από το πέλαγος το γαλανό και του μπλε ουρανού
Η ψυχή και η καρδιά μου κτυπούν εδώ
Τα μάτια και το βλέμμα μου εδώ θα αντικρύσουν
για τελευταία φορά τον ήλιο να ανατέλλει και να δύει
πίσω από τους λόφους τις βουνοκορφές και τα ακρογιάλια
της πατρίδας αυτής που λέγεται Ελλάδα.
Εδώ θα περπατήσω για τελευταία φορά πριν φύγω για πάντα
από τον κόσμο αυτό που λέγεται Ελλάδα

Καλό πρωινό
Ελλάδα μου αγαπημένη και μοναδική




Φωτο από τον Δημήτρη Μπεθάνη

4 σχόλια:

roadartist είπε...

Makari na ypirxan polloi san kai esena..tha eixame k simera logous na niwthoume yperifanoi.... filakia polla kapetanie mou..

Unknown είπε...

@ roadartist

Καλημέρα στην εκλεκτή μου φίλη

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια με τιμούν ιδιαίτερα τόσο
σαν άνθρωπο όσο και σαν κάτοικο
αυτής της χώρα, σαν Έλληνα.
Αυτά τα λίγα τα έγραψα γιατί
αγαπώ αυτή την Πατρίδα και νοιάζομαι γιατί είναι μοναδική

Καλό πρωινό
Σε ευχαριστώ από καρδιάς
Μακάρι να υπάρχουν πολλοί σαν
και σένα

RedHat είπε...

καπετάνιε καλησπέρα.την ιδια περηφάνια νοιώθω κι εγω γι΄αυτην την μοναδική πατρίδα,κι ας μας πληγώνει πολλές φορές.
να ειστε πάντα καλα

Unknown είπε...

@ RedHat

Καλή μου φίλη καλημέρα

Να είσαι καλά

Χαλάλι για όλα για αυτή την Πατρίδα
και ας την κάνουν να μας πληγώνει
Εμείς την αγαπάμε και την νοιαζόμαστε όπως ακριβώς είναι

Καλό πρωινό