Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Καλημέρα Αθήνα τ Αυγούστου.....


Αυγουστιάτικο πρωινό
στο Μετρό
στο Σύνταγμα
Μόνος εγώ......


Αυγουστιάτικη ομορφιά
στο κέντρο της Αθήνας

Αυγουστιάτικη ξεκούραση
στο Σύνταγμα της Αθήνας

Υπάρχει μοναξιά
ακόμα και στο κέντρο
της Αθήνας τ Αυγούστου
Σύνταγμα 2009

Και για καφέ
ο κόσμος λιγοστός

Δεν υπάρχει κόσμος
ούτε και για εδώ

Πρωινό τ Αυγούστου
στην Αθήνα του 2009


Υπάρχει μοναξιά
αλλά και ομορφιά


Μόνο εγώ υπάρχω
στην Αθήνα τ Αυγούστου


Υπάρχει μοναξιά
στην Αθήνα τ Αυγούστου



Πρωινό τ Αυγούστου
και μοναξιά
στην Αθήνα του 2009


Είναι και αυτά
στο κέντρο της Αθήνας
και όχι μόνο


Στην Αθήνα, στο κέντρο
πρωινό τ Αυγούστου
μόνο εγώ ήμουν και
φωτογράφιζα.....



Πρωινό σεργιάνι
στην Ερμού

Μεσημεριανό
στα όρθια

Αύγουστος
στο Μοναστηράκι

Πρωινό τ Αυγούστου
στο Μοναστηράκι

Η όρεξη έρχεται
τρώγωντας......

Στην Αθήνα μεσημέρι
τ Αυγούστου

Ώρα για μεσημεριανό

Το αφιέρωμα τ Αυγούστου
τελειώνει εδώ
Του χρόνου και πάλι
Καλό πρωινό

Φωτο από τον Δημήτρη Μπεθάνη
Αθήνα Αύγουστος 2009
Με Canon EOS 50D

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

..ακόμη όμορφη..

Unknown είπε...

@ Roadartist

Καλημέρα

Ακόμη όμορφη.....

Πάντα αυτό τον μήνα βρίσκομαι
στην Αθήνα και κάνω την βόλτα μου

Καλό πρωινό
Του χρόνου πάλι.....