Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Το δικό μου πιστεύω.....

Πιστεύω σε έναν θεό πατέρα παντοκράτορα
Ουρανού και γης
Γράφει στο πιστεύω
Έτσι τους βόλευε να το γράψουν
Έτσι και το έγραψαν



Εγώ δεν πιστεύω σ αυτόν τον θεό
Σε έναν θεό πατέρα παντοκράτορα
Γιατί μου θυμίζει αυτοκράτορα

Εγώ πιστεύω μόνο στον ανθρώπινο χριστό
Που ήταν άνθρωπος, απλός, σαν και εμάς
Και όχι γιος του αυτοκράτορα Ουρανού και Γής,
του παντοκράτορα, όπως τον αποκαλούν
όπως προσπαθούν να μας μάθουν να τον αποκαλούμε και εμείς

Που τράβηξε τον σταυρό του μαρτυρίου
Μέχρι την σταύρωση
Ακριβώς
Όπως κάνουμε όλοι εμείς, οι απλοί άνθρωποι, καθημερινά
Τραβώντας τον σταυρό του μαρτυρίου ο καθένας μας, μέχρι
να έρθει η ώρα της σταύρωσης μας.
Γιατί βλέπεις εμείς δεν ήμαστε γιοι του παντοκράτορα
Ουρανού και Γης
Παρά μόνο απλοί καθημερινοί άνθρωποι που τραβάμε
τον σταυρό του μαρτυρίου όπως και ο ανθρώπινος Χριστός

Εμείς ήμαστε απλά γήινοι
Απλά
Απλοί καθημερινοί άνθρωποι με σάρκα και οστά

Αυτό είναι το πιστεύω το δικό μου
Και όχι αυτό που προσπαθούν να μας υποδείξουν

Δεν υπάρχουν σχόλια: