Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Φθινοπώριασε για μια ακόμη χρονιά.....





Φθινοπώριασε
Όχι όμως στην ψυχή και την καρδιά μου
Εκεί πάντα έχει άνοιξη και καλοκαίρι

Όχι ότι το Φθινόπωρο και ο Χειμώνας είναι
άσχημα για την ψυχή, για την καρδιά μου
και την διάθεσή μου
Όχι

Αλλά στην ψυχή και την καρδιά μου
έχει πάντα άνοιξη και καλοκαίρι

Η καρδιά μου και η διάθεσή μου
είναι γεμάτες χρώματα, αρώματα, ακούσματα
και βλέμματα ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά

Είναι γεμάτες από τα αρώματα, τα χρώματα των λουλουδιών
Από το μπλε και το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού
Από τα φεγγάρια της άνοιξης και του καλοκαιριού

Από τον ήλιο της χώρας του μπλε και του γαλάζιου
της θάλασσας και του ουρανού

Η καρδιά μου και η διάθεσή μου είναι πάντα
ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή

Και όμως ο Καπετάνιος μας, ο Καπετάν Δημήτρης
Είναι παντός καιρού.....

Φιλιά θαλασσινά
Ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά







4 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μ' αρέσειιιιιι.......!!!!!!!!!
΄Ελαφρύ μπουφανάκι και φύγαμε...τίποτα δε μας ανακόπτει, Γιε του Ανέμου.

Καλή εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ φυρδην-μίγδην

Καλησπέρα

Και μένα μ αρέσειιιιιι.....!!!!!!
Γλαρένια μου

Τίποτα δεν μας σταματά
Χρόνια είμαστε στις επάλξεις

Καλή εβδομάδα που έρχεται
Καλό βράδι
Φιλιά θαλασσινά

seaina είπε...

Καλό φθινόπωρο Καπεράνιε!!

Unknown είπε...

@ seaina

Καλησπέρα καλή μου φίλη

Καλό και όμορφο φθινόπωρο
Να είσαι καλά

καλό βράδι
φιλιά θαλασσινά