Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Καλημέρα ζωή και όπου βγει.....






Φθινοπώριασε
Όχι όμως στην ψυχή και την καρδιά μου
Εκεί πάντα επικρατεί άνοιξη και καλοκαίρι

Η καρδιά μου πάντοτε κρατάει
την ομορφιά της άνοιξης και
την ζεστασιά του καλοκαιριού
για να μπορέσει, η ζωή, να πορευτεί
το φθινόπωρο και το χειμώνα

Όλες οι εποχές έχουν την ομορφιά την δικιά τους
την διαφορετικότητά τους
Και οι τέσσερις εποχές αποτελούν η κάθε μια, ξεχωριστά,
με την δική της ομορφιά τους τέσσερις κύκλους της ζωής

Οι τέσσερις κύκλοι της ζωής
Είναι ακριβώς όσες και οι εποχές του χρόνου
Ζωή χωρις τις εποχές του χρόνου δεν υπάρχει
Χωρίς τους τέσσερις κύκλους δεν θα υπήρχε ζωή

Όσο λιγοστεύουν οι εποχές του χρόνου και
γίνονται σιγά αλλά σταθερά από τέσσερις τρεις
από τρεις δυο και από δυο μία εποχή
Τόσο λιγοστεύει και η ζωή

Και στο τέλος
Χωρίς εποχές
Τέλος και η ζωή

Εκεί φτάσαμε την ζωή
Εκεί σε φτάσαμε ζωή μου
Ζωή χωρίς εποχές
Ζωή χωρίς άνοιξη, καλοκαίρι
φθινόπωρο και χειμώνα

Τι είδους ζωή μπορεί να είναι αυτή

Το μόνο που έχω να σου πω ζωή μου
και θα σου λέω κάθε μέρα
Είναι καλημέρα

Γιατί σε λίγο
Θα σταματήσει και αυτή η μέρα

Θα σταματήσει να ξημερώνει για πάντα

Καλημέρα ζωή μου και όπου βγει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: