Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Ο απολογισμός της ζωής.....



Πριν από όλα και πάνω από όλα
Είμαι κάτοικος αυτού του πλανήτη
και αγαπώ τον πλανήτη Γη

Αυτό που με νοιάζει είναι η προκοπή
και η πρόοδος αυτού του ευλογημένου πλανήτη
του πλανήτη Γη

Αυτόν τον πλανήτη τον έχω μέσα μου
μέσα στην καρδιά, στην ψυχή, στην σκέψη
και το μυαλό μου

Η σκέψη μου είναι στραμμένη
στην προκοπή, την πρόδο και
την ευημερία αυτού του πλανήτη

Τον αγαπώ αυτόν τον πλανήτη
Πιο πάνω και από τον εαυτό μου

Σ αυτόν τον πλανήτη γεννήθηκα, μεγάλωσα
έζησα και εξακολουθώ να ζω μέχρι
να φύγω από αυτή την ζωή
από αυτόν τον κόσμο
που αγάπησα και εξακολουθώ να αγαπώ

Τον πλανήτη Γη
Θα τον αγαπώ μέχρι το τέλος
Όσο και όποιο και αν είναι
αυτό το τέλος

Τα μάτια μου θα σταματήσουν να βλέπουν
και η καρδιά μου θα σταματήσει να κτυπά,
για πάντα, σ αυτόν τον ευλογημένο τόπο
που λέγεται πλανήτης Γη

Εδώ σ αυτόν τον πλανήτη Γη
πρώτο αντίκρισα την ανατολή του ήλιου
και της ζωής
Εδώ σ αυτόν τον πλανήτη θα πρώτο αντικρίσω
την δύση του ήλιου και της ζωής
Το τέλος..... όποιο και αν είναι αυτό

Εδώ έγινε η αρχή της ζωής
Εδώ θα γίνει και το τέλος

Αυτό που έχει σημασία είναι το τέλος
και όχι η αρχή
το τέλος μετράει

Τότε γίνεται ο απολογισμός της ζωής
Όταν σταθούμε γυμνοί μπροστά στον δημιουργό μας
Μακάρι η ζωή να άρχιζε από το τέλος
Μακάρι.....

Τώρα όμως είναι πολύ αργά για τέτοιες σκέψεις
Άρχισε η αρχή του τέλους της ζωής
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην δύση και στον νοτιά
εκεί θα τελειώσει η ζωή, εκεί θα σβήσει για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια: