Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Το κρυφό σχολείο της σύγχρονης εποχής.....

Το κρυφό σχολείο στη σύγχρονη εποχή
επανήλθε στο σπίτι του Καπετάνιου σήμερα
Φωτο από τον Δημήτρη Μπεθάνη








Η διακοπή του Φως με βρήκε διαβάζοντας
από το Άξιον εστί
και το σπίτι που μένω έγινε ένα σύγχρονο
κρυφό σχολείο

Εντολήσου, είπε, αυτός ο κόσμος
και γραμμένος μες στα σπλάχνα σου είναι
Διάβασε και προσπάθησε και πολέμησε, είπε
Ο καθείς και τα όπλα του, είπε

Εδώ σταμάτησα γιατί πήγα και άναψα την λάμπα
και το σπίτι έγινε ένα σύγχρονο κρυφό σχολείο
και το φως το έδωσα εγώ
Ο καθείς και τα όπλα του, είπε

Και η ζωή συνεχίζεται.....
Μέχρι να δύση ο ήλιος στον Νοτιά
και το φως φύγη από τα μάτια μου

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Aπίστευτα ομορφες φωτογραφιες..
Που τη θυμηθηκες τη λαμπα αυτη...
Εδω που ειμαι εγω δεν κοπηκε ουτε για 30δευτερολεπτα το ρευμα ολον αυτον τον καιρο...
Ποιος ξερει...
Το ποιημα εξαιρετικό

Unknown είπε...

@ μαρια νικολαου

Καλημέρα

Ναι οι φωτογραφίες βγήκαν καλές
και μένα μου άρεσαν
Είναι χθεσινές
Όσο για την λάμπα την έχω πάντα
σε ετοιμότητα
Δίπλα και τον φακό

Καλό πρωινό
τώρα έχουμε λιακάδα
δεν χρειάζεται λάμπα