Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Εθνικό Λουκέτο Σήμερα......

Αλαλούμ επικρατεί σε ολόκληρη την χώρα
Να δούμε τι θα γίνει με την Παγκόσμια οικονομική
κρίση που επικρατεί σε όλο τον Πλανήτη.
Είναι η μεγαλύτερη οικονομική κρίση από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο
και εμείς εδώ κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε τίποτε
Τίποτα δεν μας τρομάζει
Γιατί ?
Γιατί είμαστε Έλληνες
και το Αλαλούμ συνεχίζεται......




Νεκρώνει σήμερα η χώρα για το ασφαλιστικό
Απεργιακό μπλακάουτ
Συνεχίζονται οι διακοπές ρεύματος σε όλη την Ελλάδα
Σκουπιδομαχίες γίνονται στην Αθήνα και στις Γειτονιές
γύρω από την Αθήνα των Θεών και των Σοφών

4 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Aνευ σχολίων..

Unknown είπε...

@ μαρια νικολαου

Καλημέρα

Δεν χρειάζονται σχόλια
Η ζωή συνεχίζεται

Καλό πρωινό χωρίς Μετρό

RedHat είπε...

Με τρομάζει και εμένα η παγκόσμια αυτη κρίση,που γίνεται ολο και πιο ορατη.Οσο για το σημερινό........αν μπορούσα θα απεργούσα και εγω.Δεν θα μαγείρευα!!
Ειναι το μοναδικό οπλο του εργαζόμενουν ......εκτός απο την ψήφο του.

Unknown είπε...

@ redhat

Καλημέρα καλή μου φίλη

Και εμένα με τρομάζει η παγκόσμια
οικονομική κρίση
Είπα και εγώ να κάνω απεργία σήμερα
να μην γράψω τίποτα
Αλλά......

Καλό πρωινό
Πολύ όμορφα και κομψά τα γράφεις