Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Από την Εμπόλεμη Ζώνη της πραγματικότητας.....

Φωτο από τα ΝΕΑ της 3ης Νοεμβρίου

Περνάω καλά μόνος μου και μόνη μου....
Καλύτερα μόνος μου και μόνη μου.....



Οι γυναίκες πια ζητούν όλο και πιο συχνά διαζύγιο
και καλά κάνουν
Και τα δυο φύλλα έχουν χάσει τον ρόλο τους και τον δρόμο τους
προσπαθούν να πορευτούν, στη ζωή, από μονοπάτια.
Από την ώρα που και οι δυο συνεισφέρουν τα ίδια στις περισσότερες
περειπτώσεις, γιατί να μένουν τότε και μαζί σε ένα γάμο προβληματικό
Καλύτερα ο καθένας μόνος του
Το σίγουρο πάντως είναι ότι ένας γάμος απαιτεί δύο
όπως και ένα διαζύγιο
Πάντως σήμερα δεν δίνει κανείς σημασία ούτε στον γάμο
ούτε και στο διαζύγιο
Κανένα από τα δυο δεν έχει τόση βαρύτητα

Καλύτερα λοιπόν μόνος μου και μόνη μου

Καλό πρωινό
Καλή βδομάδα δημιουργική

Σήμερα μαγειρεύω ρεβύθια
γιατί έτσι μαρέσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: