Παρασκευή 18 Αυγούστου 2006

Μια πορεία, Μια ιστορία....

Ο κάθε άνθρωπος
έχει μια πορεία
μια ιστορία στη Ζωή
Άλλος μικρή
άλλος μεγαλύτερη πορεία
στο δρόμο της Ζωής
Αλλά ιστορία, που μένει στη Ζωή
που αντέχει στο χρόνο

Όπως η πορεία του Χριστού μας
στο δρόμο του Μαρτυρίου

Η πορεία και ο δρόμος
είναι επιλογή δικιά μας
Όχι όμως η ιστορία

Η λοξοδρομία
είναι ο εύκολος δρόμος και πορεία
αλλά όχι
ο πιο σύντομος για τον προορισμό μας

Η ορθοδρομία
είναι ο πιο δύσκολος δρόμος και πορεία
αλλά είναι
ο πιο σύντομος και σίγουρος
για τον προορισμό μας.

6 σχόλια:

Kallioph είπε...

Η ορθοδρομία ναι

ίσως να έλεγα και η ανηφόρα

καλημέρα καπετάνιε :)

THE_RETURN είπε...

Μια πολύ πολύ βιαστική καλημέρα Καπετάνιε μου, επειδή δεν προλαβαίνω σήμερα!

Καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα Kallioph μας

Έχεις απόλυτα δίκιο
ανηφόρα, μεγάλη ανηφόρα
και η ορθοδρομία, στις πορείες
τις πραγματικές είναι πράγματι
ανηφορική
έχω κάνει πολλές ορθοδρομίες,
τις περισσότερες φορές
η ορθοδρομική πορεία ήταν αναγκαία
όσο αντίξοες και αν είσαν οι
συνθήκες.

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Καλέ μου Return
σε ευχαριστώ έστω και για την
βιαστική σου καλημέρα

Να είσαι καλά

καλό σου πρωινό

candyblue είπε...

Αλλά όμως, όπως διαδίδω από δω και από εκεί,επειδή το ανθρώπινο είδος έχει κατασκευαστικό λάθος θα προτιμήσει το λοξό δρόμο.

Σαν εκείνη τη θωριά του Ελύτη που λοξοδρομεί προς τα άστρα..
Το λοξό όταν έχει να κάνει με την ποίηση είναι πάντα ομορφότερο απο το ορθό

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Καλησπέρα candyblue
επειδή και εγώ είμαι sailor blue
θα γράψω, ότι είσαι ένα πολύ
έξυπνο μουτράκι

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για το
κατασκευαστικό λάθος

και το λοξό όσον αφορά την ποίηση
παρ όλο που εγώ δεν είμαι ποιητής
παρά μόνο καπετάνιος ταξιδευτής

Καλό σου πρωινό