Κυριακή 13 Αυγούστου 2006

Αυτή είναι η ομορφιά της Ζωής.....

Το σεργιάνι πάνω στο κύμα
της Ζωής
Η δροσιά του φιλιού της Θάλασσας
Το απάγκιασμα μέσα στην τρυφερή
αγκάλη της
Το νανούρισμα μέσα στην απεραντοσύνη
της ψυχής της
Ακούγοντας τους γνώριμους κτύπους
της καρδιάς της
Την μουσική του αγέρα του πελάγους
στα στράλια του άλμπουρου της

Αν κάποια φορά η Ζωή βγει σε πλειστηριασμό
δεν φτάνουν όλα τα χρήματα του κόσμου
και ακόμη παραπάνω
για να την αποκτήσεις

Γιατί η Ζωή δεν είναι να την αποκτήσεις
με χρήματα σε πλειστηριασμό
επειδή είσαι πολύ πλούσιος
Αλλά μονάχα, να την Ζήσεις

Καπετάνιος

7 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Ωραίες σκέψεις σ' ένα ωραίο καινούργιο template...(πιο ωραία είναι τώρα)

Καλημέρα Καπετάνιε !

Unknown είπε...

Να είσαι καλά ποιητή
σε ευχαριστώ για τα όμορφα
πρωινά σου λόγια
οι όμορφες σκέψεις είναι για
όλους μας
να μας συνοδεύουν πάντα στην
πορεία μας μέσα στη Ζωή

Καλό σου πρωινό

elenitheof είπε...

Πολύ ωραία γράφεις, sailor.Μου μεταδίδεις τη χαρά σου και χαίρομαι κι εγώ. Αν σκέφτονταν όλοι έτσι, κανείς δε θα υπέφερε από μελαγχολία και κατάθλιψη αλλά θα απολάμβανε τη ζωή. Έχω δει άτομα να υποφέρουν απ'αυτή την ψυχική αρρώστια γι' αυτό στο λέω. Είσαι πολύ τυχερός που σκέφτεσαι έτσι.Σίγουρα θα είσαι αγαπητός σ' αυτούς που είναι κοντά σου και θα τους μεταδίδεις την αισιοδοξία σου.

Unknown είπε...

@ elenitheof!

Καλησπέρα Ελένη μου
σ ευχαριστώ για τα πράγματι
όμορφα σου λόγια. όλοι μας τα
χρειαζόμαστε, ανεξάρττητα αν ήμαστε
αισιόδοξοι χαρούμενοι ευτυχισμένοι
η όχι, αυτό το χάρισμα το έχουν
όλοι οι άνθρωποι, αυτό που μένει
είναι να το ενεργοποιήσουν
και τότε θα δουν πόσο όμορφη
και ποσο απλή είναι η ζωή.
Αυτή την ευλογία που μας χάρισε
ο δημιουργός, την Ζωή
Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιαίτερα
αισιόδοξος, απλά και μόνο άνθρωπος
τίποτα άλλο.
Σίγουρα είμαι πολύ αγαπητός
σε όλους τους ανθρώπους που με περιβάλουν και ζω αναμεσά τους

Πάντως κανείς δεν μπορεί να ζήσει
μόνος του όλοι έχουμε την ανάγκη
όλων των ανθρώπων και
συνανθρώπων μας.

Εγώ προσωπικά όχι μόνο σκέπτομαι
αλλά ζω και έτσι, απολαμβάνω
την Ζωή
γιατί είμαι από αυτούς που
λατρεύουν τη ζωή και την αγαπούν

καλό σου βράδυ ελένη μου

Unknown είπε...

Καλησπέρα dr.uqbar

Πάντως είσαι πολύ ωραίος
με την πανοπλία σου
σαν ιππότης της στρογγυλής
τράπεζας

Δεν πιστεύω να χρειάζεσαι και εσυ
αισιοδοξία ?

Εγώ όχι μόνο τα λέω
αλλά τα γράφω και όλας

επιτέλους ρε παιδιά φτάνει όλη
αυτή η μουτζουφλιά
λίγο χαμόγελο χάθηκε
ρε γαμώτο ?

Ν α είσαι καλά
και σ ευχαριστώ για την
επίσκεψη στο σπιτικό μου
είναι πάντα φιλόξενο και κερνάει
και καφέ ελληνικό πάντα

Καλό σου βράδυ
καλοκαιρινό και δροσερό
αλλά χωρίς πανοπλία

Καπετάνισσα είπε...

Η ομορφιά της ζωής είναι πρωτίστως οι άνθρωποι.

Να, σαν εσένα...

Unknown είπε...

η ομορφιά της Ζωής είναι
πρωτίστως οι άνθρωποι

Να, σαν εσένα
σαν εμένα
σαν όλους μας
Ρε γαμώτο

Τα γράφω καπετάνισσά μου
και με πιάνει το παράπονο

Τελικά δεν μπορούμε να ζήσουμε
σαν άνθρωποι ?

Καλό σου πρωινό
μονακριβή μου καπετάνισσα

Τι περιμένουμε να βάλει
το χέρι της η Παναγιά