Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Καλημέρα Ελλάδα.....

Οι αγρότες ολόκληρης της χώρας
Έβαλαν την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό μέσα στο πακέτο
των μέτρων που προσπάθησαν να τους βάλουν και το έστειλαν
ξανά πίσω, εκεί, από όπου ήρθε, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Και απαντούν τώρα, οι αγρότες από ολόκληρη την χώρα, με συνέχεια
των κινητοποιήσεων.
Παρά τα μέτρα στήριξης που ανακοίνωσε ο υπουργός Σωτήρης Χατζηγάκης
μετά από εντολή του Πρωθυπουργού Καραμανλή
Οι αγρότες από όλη την χώρα δηλώνουν μη ικανοποιημένοι
Χαρακτηρίζουν τα μέτρα εμπαιγμό και τα απορρίπτουν






Καλά
Η κυβέρνηση και ο Καραμανλής, μαζί και ο Σουφλιάς, δεν το ήξεραν
ότι τα μπλόκα οι αγρότες τα έχουν κάνει επάγγελμα για
μόνιμο εισόδημα ?
Λέω τώρα εγώ.....

Ψίχουλα χαρακτηρίζουν οι αγρότες τα μέτρα που ανακοίνωσε ο υπουργός
Πακέτο β' διαλογής χαρακτήρισαν οι αγρότες όσα χθες ανακοίνωσε
η κυβέρνηση μέσω του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης
Όχι θα κάτσουν να σκάσουν οι αγρότες
Αυτοί έχουν τα τρακτέρ και μπορούν να κάνουν μπλόκα και
να στέλνουν τελεσίγραφα
Έτσι, απλά
Σεμνά και ταπεινά
Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα

Καλό πρωινό
Στο Μέγαρο Μαξίμου και τον Πρωθυπουργό

2 σχόλια:

Εύη είπε...

Καλημέρα καπετάν Δημήτρη,
μου έδωσαν ένα βραβείο φιλίας με την υποχρέωση να επιλέξω και εγώ 8 φίλους και επειδή σε θεωρώ φίλο όποτε μπορείς και αν θέλεις έλα από το blog μου να παραλάβεις και εσύ το δικό σου από μένα
καλό Σαββατοκύριακο

Unknown είπε...

@ Palirroia

Kαλημέρα

Σε ευχαριστώ από καρδιάς
θα κοιτάξω και εγώ να ανταποκριθώ
σαυτή την υποχρέωση

Καλό πρωινό
φιλιά θαλασσινά