Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Καλημέρα ζωή......

Μ αρέσει να φωτογραφίζω
αυτά που βλέπουν τα μάτια μου
και όχι αυτά που απλά κοιτάζουν




Κάθε πρωί που ξυπνάω νωρίς
δεν ξυπνάω για ικανοποίηση
του εαυτού μου
του εγώ μου

Μ αρέσει να φωτογραφίζω
την ζωή
Όχι για το εγώ μου

Αλλά γι αυτό που βλέπουν
τα μάτια μου
και το μεταφέρουν στην ψυχή
και στην καρδιά μου

Μ αρέσει να βλέπω
το σήμερα

Γιατί δεν ξέρω
αν θα υπάρξει
το αύριο.....

Πάντως μ αρέσει
να φωτογραφίζω την ζωή
Όπως ακριβώς
την βλέπουν τα μάτια μου

Όχι για το εγώ μου
Μα ούτε
και για τον εαυτό μου

Καλό πρωινό
Καλό μήνα δημιουργικό
Καλή 1η του Μάη

2 σχόλια:

♥ Palirroia ♥ είπε...

Καλή μέρα καπετάνιε και καλό μήνα!
Εύχομαι να συνεχίζεις να φωτογραφίζεις και να μοιράζεσαι μαζί μας τη ματιά σου:)

Unknown είπε...

@ Palirroia

Καλημέρα

Καλό μήνα ηλιόλουστο
μέσα στην ομορφιά των λουλουδιών
και τις δημιουργίας

Εδώ στις επάλξεις της ζωής
και η φωτογράφιση συνεχίζεται

Καλό πρωινό
φιλιά θαλασσινά