Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Καλημέρα Ελλάδα.....μας

Έτσι θα αποκαταστήσουμε το έλλειμμα
αξιοπιστίας της χώρας, κύριε Πρωθυπουργέ ?
Με άδειες τσέπες ?
Με δανεικά από τους Γερμανούς ?
Χωρίς μέλλον και προοπτική για δημιουργία
και ανάπτυξη ?
Έτσι θα αποκαταστήσουμε την χαμένη
αξιοπιστία της χώρας ?
Με την βοήθεια της θλιβερής ΝΔ, των καπιταλιστών
του σφυροδρέπανου, και των φαιδρών ΛΑΟΣ και Τσίπρα
με το τσουλούφι
Έτσι θα την αποκαταστήσουμε ?
Είμαστε χαμένοι από χέρι κύριε Πρωθυπουργέ.....
Όσο καλές και τίμιες και αν είναι οι προθέσεις σας
Δεν φτάνουν τα λόγια, οι συμβουλές και οι σκέψεις
αποφάσεις και μέτρα χρειάζονται.....Τώραααααααα

Προσκλητήριο Εθνικής συστράτευσης
από τον Γ. Παπανδρέου
για να γίνει η κρίση ευκαιρία


Το 2010 είναι έτος των μεγάλων ανατροπών
Προϋπολογισμός για δίκαιη διέξοδο από την κρίση
Ναι, αλλά οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα πληρώσουν
και πάλι, βάζοντας το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη τους.
Αυτή είναι η δίκαιη διέξοδος από την κρίση
κύριε Πρωθυπουργέ ?

Για σκέψου οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι είναι
οι πιο πλούσιοι Έλληνες....και μέσα σ αυτούς
είμαι και εγώ και όλο βάζω πιο βαθιά το χέρι μου
στην τσέπη μου, οι τσέπες μου άδειασαν πια και οι δυο
δεν έμειναν τίποτα μέσα για να βγάλει το χέρι μου

Έτσι θα ξεπληρώσουμε το χρέος της χώρας, με άδειες τσέπες ?
Έτσι θα αποκαταστήσουμε την χαμένη αξιοπιστία της χώρας ?

Αν πιστεύεται κάτι τέτοιο κύριε Πρωθυπουργέ
Είναι λάθος.....
Λέω τώρα εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: