Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Καλημέρα Ελλάδα.....του Αλαλούμ

Με μισόλογα δεν πάει ο τόπος μπροστά
Όπως δεν πήγε και τόσα χρόνια
Τώρα χρειάζονται καθαρές κουβέντες και
όχι διαρροές....όπως κάνει η Κυβέρνηση
Αποφάσεις σοβαρές χρειάζονται κύριε Πρωθυπουργέ


Οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να μαζεύουν αποδείξεις, όπως και εγώ,
χωρίς όμως να γνωρίζουμε ποιές θα ισχύσουν για την εφορία.
Τον Μάρτιο θα μας πουν τι τελικά θα ισχύσει.....
Αν αυτό δεν λέγεται Αλαλούμ
Τότε ας βγει ο Υπουργός των Οικονομικών να μου πει
γιατί πρόκειτα και πως λέγεται αυτό που συμβαίνει!!!!!!

Πάντως μέσα σ αυτό το Αλαλούμ.....δεν πάει άλλο
δεν αντέχω, δεν βγαίνω.... δεν μπορώ να ζήσω τα υπόλοιπα
χρόνια που μου αναλογούν ακόμα για να ζήσω σ αυτόν τον τόπο
Μήπως άραγε το πρόβλημα είμαι εγώ....που δεν έχω βάλει
ακόμα ταμειακή μηχανή για να κόβω αποδείξεις του Αλαλούμ?
Λέω, τώρα εγώ

Καλό πρωινό στη χώρα του Αλαλούμ
με χαμόγελο καθημερινά
από νωρίς κάθε πρωινό

Πάντως είμαστε χώρα γραφική
Δεν μπορώ....κάτι άλλο να πω
γιατί αυτή την χώρα την αγαπώ
Καπετάνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: