Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Καλημέρα στην Ελλάδα των αγανακτισμένων.....

Πάμε πλατεία.....


Όχι όμως για προπηλακισμούς, αλλά για το καλό της Ελλάδας
Και εγώ αγανακτισμένος είμαι και όχι μόνο.....

Εξοργισμένος, με τους πολιτικούς, την πολιτική ηγεσία, την διαπλοκή,
την διαφθορά, τους αραχτούς και όλους αυτούς που με κάνουν να
είμαι εξοργισμένος και αγανακτισμένος. Με την κυβερνητική και
την πολιτική παραλυσία, με την κρατικοδίαιτη πελατεία, όλοι
αγανακτισμένοι είναι. Και οι μεγάλο εργολάβοι και οι μικρομεσαίοι.
Ακόμα και οι κομμουνιστές είναι αγανακτισμένοι, γιατί η κρίση είναι
καπιταλιστική και για όλα φταίνε τα μονοπώλια και η πλουτοκρατία
που δεν πληρώνουν και τα ταμεία έχουν στεγνώσει.
Αυτοί που είναι βέβαια δικαιολογημένα αγανακτισμένοι είναι
οι άνεργοι. Πάντως όλοι είναι αγανακτισμένοι και εξοργισμένοι.
Το μόνο που κάνουνε είναι να πηγαίνουν πλατεία για χαβαλέ, γιατί
για εκτόνωση έχουνε τα γήπεδα. Να προπηλακίζουν τους βουλευτές,
όμως, είναι φαινόμενο ανησυχητικό. Όταν και όποτε γίνουν εκλογές
ας μην τους ψηφίσουν όλους αυτούς. Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα
όλοι αυτοί να προπηλακίζουν τους βουλευτές που τους έστειλε ο Λαός
με την ψήφο του στη Ελληνική βουλή. Είναι ντροπή στη Δημοκρατία.
Όλοι αυτοί, έστω και οι μερικοί έχουν ξεχάσει την ιστορία αυτής της
πόλης που λέγεται Αθήνα, αυτής της χώρας που λέγεται Ελλάδα.
Και εγώ αγανακτισμένος είμαι και όχι μόνο....
Αλλά αγαπώ και νοιάζομαι αυτόν τον τόπο που λέγεται Ελλάδα
και είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας !
Το αγαθό της Δημοκρατίας παραμένει ανεκτίμητο.
Είναι από εκείνα τα αγαθά που εκτιμώνται απολύτως μόνο όταν χάνονται.
Λιγάκι σεβασμός στην Δημοκρατία δεν βλάπτει.
Καπετάνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: