Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Θάλαμος αερίων το Λεκανοπέδιο.....





Οι προβλέψεις είναι εφιαλτικές μετά την καταστροφή του Εθνικού Δρυμού
της Πάρνηθας.
Το λεκανοπέδιο έχασε το σημαντικότερο οικοσύστημά του
Ο πνεύμονας για την αναπνοή, για την ανάσα, του λεκανοπεδίου
καταστράφηκε ολοσχερώς.
Χωρίς πνεύμονα, χωρίς πνεύμονες δεν υπάρχει ζωή
Χωρίς ανάσα δεν υπάρχει ζωή, έρχεται το τέλος.....
Αν κάποιο πλάσμα σε αυτόν τον πλανήτη μπορεί να ζήσει χωρίς
πνεύμονες, χωρίς ανάσα ας έρθει να μου το γράψει.
Τέλος οι πνεύμονες
Τέλος και η ζωή

Η συνεισφορά της Πάρνηθας στο κλίμα της Αττικής θεωρούνταν κορυφαία

Το Ελατοδάσος της Πάρνηθας ήταν το ανώτατο οικοσύστημα
Τώρα το μόνο που μας μένει είναι να τα μαζέψουμε και να φύγουμε
από την Αττική, σε άλλους τόπους για μας.
Να πάμε στην Πίνδο η σε κάποιο νησί για να μπορούμε τουλάχιστον
να ανασαίνουμε.
Εδώ αν μείνουμε θα πεθάνουμε από την ασφυξία
Αυτό είναι πια σίγουρο
Δεν υπάρχει πια άλλος πνεύμονας στο Λεκανοπέδιο
Η Πεντέλη που ζω και ο Υμηττός έχουν παραδοθεί εδώ και χρόνια
στις καταπατήσεις και στο τσιμέντο με τις ευλογίες της Πολιτείας
της ίδιας και των τοπικών αρχόντων, που μόνο άρχοντες δεν είναι όλοι
αυτοί, παρά μόνο κερδοσκόποι και καταπατητές.
Στο παιχνίδι αυτό της κερδοσκοπίας και της καταπάτησης
δεν είναι απ έξω ούτε και η εκκλησία που έφαγε όλους τους πνεύμονες
και άφησε χωρίς ανάσα όλη την χώρα σε συνεργασία με την εκάστοτε
εκτελεστική εξουσία.
Αλλά εδώ όλα πληρώνονται κανείς δεν φεύγει με χρωστούμενα
Να δούμε τώρα που θα βρουν πνευμόνια για ανάσα όλοι αυτοί

Καλό πρωινό, δροσερό, μετά την ολική καταστροφή
Ευτυχώς που δεν έχω τίποτε εδώ στην Αττική Γη
Το μόνο που έχω είναι ότι εδώ γεννήθηκα
Τουλάχιστον θα φύγω χωρίς να χρωστάω σε κανέναν

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε μου,

τα λες πολύ ωραία, με απολαυστική πικρία θα έλεγα.

Η χώρα αυτή έχει γίνει εντελώς καταθλιπτική πια,

Και η Αττική γη πάει και αυτή πάπαλα πια...

Αλλά όπως λες, τουλάχιστον δεν χρωστάμε σε κανέναν.

Κάτι είναι και αυτό μέσα στην όλη καταστροφή...

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Πολύ μεγάλη η πικρία, δεν φεύγει
με τίποτε
Τίποτε δεν μπορεί να γλικάνει
το μέσα μου
Τουλάχιστον εμένα που γεννήθηκα
και μεγάλωσα στην Αττική Γη
Στην πιο όμορφη Γη του Πλανήτη

Τέλος όλα καλέ μου φίλε
Μέχρις εδώ ήτανε
Τουλάχιστον δεν χρωστάμε σε κανέναν
Τουλάχιστον κάτι είναι και αυτό

Να δούμε μέχρι πότε θα ήμαστε εδώ
στις επάλξεις για να τα λέμε
και να υπερασπιζόμαστε
της Θερμοπύλες

Καλό σου πρωινό
λίγο μετά την καταστροφή

kat. είπε...

δεν θέλω....και δεν μπορώ άλλες τέτοιες εικόνες!
ζητάω πολλά;

Unknown είπε...

@ kat

Καλό σου μεσημέρι

Καλή μου φίλη δεν ζητάς καθόλου
πολλά, γιατί δεν τα μπορείς
τα πολλά, όπως και εγώ, μου αρκούν
τα λίγα και τα σωστά
Τα άλλα και εγώ δεν τα μπορώ
και δεν τα θέλω να τα βλέπω

Έχεις απόλυτο δίκιο
Καλό σου απόγευμα
λίγο μετά την καταστροφή