Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Ε, ρε κατακαημένη Ελλάδα.....

Μόνο η Ακρόπολη μας έμεινε
και αυτή δεν ξέρω για πόσο ακόμη.....



Κατακαμένη Ελλάδα και καταπατημένη
Σε καταντήσαμε όλοι μας
Ελλάδα μου
Δεν είσαι πια η χώρα των ονείρων μου
Ελλάδα μου
Είσαι πια κατάντια
Ελλάδα μου
Κατάντια, κατακαμένη και καταπατημένη
Ελλάδα μου
Και μέσα στην κατάντια αυτή
Ζούμε και εμείς που σε καταντήσαμε κατάντια
Ελλάδα μου

Ελλάδα χώρα των ονείρων μου
Έπαψα πια να σε βλέπω στα ονειρά μου
Έπαψα πια να ονειρεύομαι στη χώρα που γεννήθηκα
μεγάλωσα, αγάπησα και ζω

Ε, ρε κατακαημένη Ελλάδα πως σε καταντήσαμε όλοι μας
Κατακαμένη και καταπατημένη

Τι να το κάνω, που είναι έγκλημα
Μήπως σ αυτό τον τόπο τιμωρούνται οι ένοχοι, οι εγκληματίες
Ελλάδα μου ?

Αχ, Ελλάδα μου χώρα των ονείρων μου
Κάτω από το μπλε του ουρανού σου γεννήθηκα και με νανούρισες
μέσα στο γαλάζιο της θάλασσάς σου
Ελλάδα μου

Αχ Ελλάδα μου
Χώρα των ονείρων μου
Σε καταντήσαμε όλοι μας
" Οικόπεδο για πώληση "

Ω
Τι υπερηφάνεια
Ελλάδα μου
Χώρα των ονείρων μου
Χώρα των Θεών και των σοφών
Χώρα του μπλε και του γαλάζιου

Αχ Ελλάδα μου
Χώρα των ονείρων μου
Χώρα της ομορφιάς
Αχ Ελλάδα μου
Κατακαμένη, καταπατημένη
και εξαπατημένη
Αχ
Ελλάδα μου
Αχ.....

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Οταν την Ελλαδα την εχουν κυριευσει Ελληναραδες και δηθεν εκσυγχρονιστες...μην περιμενεις και πολλα...

Unknown είπε...

@ πρεζα tv

Καλημέρα

Πάντως σίγουρα δεν περιμένω
τίποτε από όλους αυτούς τους
Ελληναράδες
Αυτό όμως που δεν μπορώ καθόλου
είναι η κοροϊδία και η υποκρισία
Αξίζει καλύτερη τύχη αυτή
η Πατρίδα

Καλό σου πρωινό

kat. είπε...

καλημέρα..
προσοχή στην Ακροπολίτσα μας!
δεν έχουμε μόνο αυτή! απλώς αυτή μόνο μας βγάζει ασπροπρόσωπους!!!

Unknown είπε...

@ Kat

Καλημέρα

Την προσέχω σαν τα μάτια μου
όπως και τις Θερμοπύλες

Το ξέρω ότι δεν έχουμε μόνο
την Ακρόπολη

Εμείς όμως τι κάνουμε άραγε ?
Ποιόν βγάζουμε ασπροπρόσωπο ?

Καλό σου πρωινό
Να είσαι καλά καλή μου φίλη