Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

Στάχτες και τσιμέντο.....

Αυτό ήτανε το Πεντελικό Όρος
τώρα τι είναι, κανείς δεν ξέρει να μου πει
όλοι με κοιτάνε περίεργα όταν ρωτάω
Από που να πάρουμε ανάσα απο τις στοές που
άνοιξαν για να πάρουν τα μάρμαρα ?
Οι στοές δίνουν ανάσες ?
Εγώ ρωτάω, αλλά κανείς δεν μου απαντά
Ο Σαρακατσάνος κάνει ότι δεν ακούει
Τώρα αυτός πως αναπνέει τι να πω
Είναι άξιον απορίας

Για αυτό σου λέω
Μην μένεις απλός θεατής
Καιρός είναι να αντιδράσεις
Γιατί αλλιώς θα μας φάνε οι στάχτες
το μπετόν και οι μπετόβεργες

Καλό πρωινό
δροσερό καλοκαιρινό
Εγώ πάντως θα είμαι στην Πεντέλη


Εδώ στην Πεντέλη την Παλαιά κτίζονται
τώρα και 4οροφα, κοντεύουν στο ύψος
να ξεπεράσουν και το Αστεροσκοπείο
Σε λίγο, σε πολύ λίγο θα λείψει ο αέρας
που αναπνέουμε
Ενω έπρεπε να υπάρχει δάσος από πεύκα
εδώ υπάρχει δάσος από μπετόν και μπετόβεργες.
Βλέπεις τα μπετά και οι μπετόβεργες δίνουν λεφτά
Ναι
Αλλά ζωή μόνο τα δένδρα και το δάσος δίνουν
και όχι τα μπετά και οι μπετόβεργες


Κάθε ημέρα καινούργια μπετά
ούτε ένα δένδρο όμως
Δεν υπάρχει σεβασμός ούτε για τον άνθρωπο
μα ούτε και για το περιβάλλον


Δεν έχει μείνει έδαφος έστω και για ένα
δένδρο ανάσας, μόνο βίλες ξεφυτρώνουν
στις καμένες εκτάσεις με τις ευλογίες
της εκκλησίας και της εκάστοτε κυβέρνησης


Η Αττική Γη ένα απέραντο τσιμέντο


Οι στάχτες γίνανε τσιμέντο
Η Αττική Γη ? Τσιμέντο να γίνει.....
Σας πληροφορώ τσιμέντο έγινε
Τίποτε δεν κατεδαφίζεται σε αυτόν τον τόπο
Δάσος από αυθαίρετα

2 σχόλια:

kat. είπε...

α....εσύ είσαι στην πεντέλη;
εγώ είμαι στο κορωπί!

κοντά δεν είμαστε; (σ.σ. σχετικά...)

Unknown είπε...

@ Kat

Καλημέρα

Στα Βριλήσσια μένω
Τώρα παραθερίζω στην Πεντέλη
Κοντά είμαστε, ένα βήμα
Σε βλέπω από εκει επάνω που είμαι

Πριν λίγα χρόνια όμορφα ήτανε
στο Κορωπί
Τώρα δεν υπάρχει ούτε τετραγωνικό
για μια ανάσα
Πούλησαν την γη την Ελληνική
και πήραν παράδες
Αλλά με τους παράδες δεν εξαγοράζεις ανάσες
Ο δημιουργός ξέρει και να δημιουργεί, αλλά και να τιμωρεί

Όλοι αυτοί οι Αρβανίτες εκεί κάτω
να δούμε τι θα τα κάνουν
τα λεφτά, είμαι περίεργος
γιατί και εγώ Αρβανίτης είμαι
στην καταγωγή

Καλό σου πρωινό
Πάντως και οι δυο είμαστε
ένα βήμα πριν την ολική καταστροφή