Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Καλημέρα Ελλάδα μοναδική.....και αχτύπητη

Δεν υποτάσσομαι σε λογικές που θέλουν να μου υποδείξουν.....
Κάνω ότι επέλεξε ο Λαός
Κώστας Καραμανλής


Καλά περνάμε.....δεν μπορώ να πω
Δεν πιστεύω να έχει κανείς παράπονο, όλα πηγαίνουν από το καλό
στο καλύτερο και μέσα σε όλα αυτά τα καλά και τα καλύτερα βρίσκομαι
και εγώ.....για να με δουλεύει, ο Κώστας ο Καραμανλής, με το να μου
λέει ότι μέσα σε αυτό το μπάχαλο και το αλαλούμ για την οικονομία
την ανεργία, την ακρίβεια, το χάος, τα σκάνδαλα, τις μίζες, την διαπλοκή
την διαφθορά θα κάνει πορεία και πεζοπορία προς τον λαό τον Ελληνικό.
Να βγούμε στους δρόμους, λέει στους δικούς του, ο Καραμανλής
Τι θα κάνουν άραγε, θα παίξουν κλέφτες και αστυνόμοι
Λες ρε παιδί μου
Από αυτούς βέβαια όλα μπορείς να τα περιμένεις
Μέχρι και μακριά γαϊδούρα μπορεί να παίξουν τελικά ο Καραμανλής
με τον Ρουσόπουλο, τον Τατούλη, τον Δαϊλάκη και τον Εφραιμ
και δεν φτάνουν όλα αυτά, συνεχίζει να με δουλεύει και από πάνω
ο Κώστας ο Καραμανλής, στέλνοντάς μου νέο μήνυμα.....κάνω ότι
επέλεξε ο λαός.....
Ασκώ την πολιτική που επέλεξε ο λαός και χρειάζεται η πατρίδα
Δεν υποτάσσομαι σε λογικές που θέλουν να μου υποδείξουν.
Μα ο Λαός κύριε Καραμανλή δεν επέλεξε την πολιτική της μακριάς
γαϊδούρας ούτε και την πολιτική κλέφτες και αστυνόμοι
Αυτά όλα που μας λέτε κύριε Καραμανλή ανήκουν στη σφαίρα
της Καραμανλικής πολιτικής φαντασίας που επελέξατε εσείς και
όχι ο Ελληνικός Λαός όπως λέτε εσείς.

Πάντως καλά περνάμε κύριε Καραμανλή
Δεν πιστεύω να έχει παράπονο κανείς

Καλό πρωινό
Ελλάδα μου μοναδική και υπομονετική
Σίγουρα θα κάνει ξαστεριά

Δεν υπάρχουν σχόλια: