Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Καλημέρα Ελλάδα.....

Δεν χρειάζεται ανησυχία, αντέχουμε.....
Από τον σεμνά και ταπεινά.....



Βλέπεις Ελλάδα μου, εμείς είμαστε σκληροτράχηλοι και αντέχουμε
Λέω τώρα εγώ

Στην Ελλάδα του 2008 δείχνουμε μεγαλύτερη αναπτυξιακή δύναμη
και αντοχές από τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές οικονομίες
Δεν κινδυνεύουν οι τράπεζες μας, λέει ο σεμνά και ταπεινά την ώρα
που στην Αθήνα το χρηματιστήριο έχει απώλειες 5,30%
Ο φόβος της ύφεσης βγάζει νοκ άουτ κάθε παρέμβαση για ανάκαμψη
Τώρα τι λέει ο σεμνά και ταπεινά, όλα αυτά είναι αλαλούμ κουβέντες
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε
Βλέπεις, Ελλάδα μου, κάτι όμως πρέπει να μας πει
Αυτός όμως ζει στην δικιά του πραγματικότητα
Στην δικιά του εικονική πραγματικότητα, την Καραμανλική
παρέα με τον Ρουσόπουλο και τον πνευματικό τους τον Εφραιμ
Ενώ εμείς, Ελλάδα μου, ζούμε μέσα στην καθημερινή πραγματικότητα
Μέσα στην πραγματικότητα της καθημερινότητας

Καλό πρωινό Ελλάδα μου μοναδική
υπομονετική και ανθεκτική

Δεν υπάρχουν σχόλια: