Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Καλημέρα στη ζωή.....την μοναδική


Μόλις ξυπνάω, κάθε πρωί
Με το άνοιγμα των ματιών μου
Δεν ξέρω τι πρόκειται να αντικρίσω

Κάθε φορά αντικρίζω και
κάτι το διαφορετικό
γι αυτό μ αρέσει να φωτογραφίζω
την ζωή την καταπληκτική

Γι αυτό πάντα λέω και γράφω
ότι η ζωή είναι μοναδική
γι αυτό μ αρέσει και την φωτογραφίζω

Μ αρέσει να φωτογραφίζω
το σήμερα
Γιατί, ποιος ξέρει,
Αν θα υπάρχει αύριο

Η ζωή είναι το πιο όμορφο ταξίδι
Ανάμεσα στον κόσμο και
Τον χρόνο.....

Καλό πρωινό

4 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

"Μ αρέσει να φωτογραφίζω
το σήμερα
Γιατί, ποιος ξέρει,
Αν θα υπάρχει αύριο"
Σπουδαία ικανότητα, ευλογία...
Καλημέρα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιε μου Ανέμου και της Θάλασσας, σε χαίρομαι για τη φιλοσοφία ζωής που έχεις και απλόχερα μοιράζεις
Καλή σου και φωτεινή μέρα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ Αναζητηση

Καλημέρα

Είναι ευλογία
Γι αυτό προσπαθώ
για αυτή την ευλογία που λέγεται ζωή

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο
και την επίσκεψη στο μπλογκ μου

Καλό πρωινό

Unknown είπε...

@ Φυρδην-Μιγδην

Καλημέρα καλή μου φίλη

Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου
από το αρχοντικό μου που πάντα
περνάς και απλόχερα δίνεις ζωντάνια
και ζωή με τα πάντα όμορφα σχόλια
σου και την αγάπη σου...

Να είσαι καλά
Καλό πρωινό
Φιλιά θαλασσινά σε όλη την ομάδα
την καταπληκτική