Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Φωτογραφικό αφιέρωμα.....στον M.C. Escher


Μουσείο Ηρακλειδών
M.C. Escher






Η επιλογή των χρωμάτων είναι
μοναδική από τον γραφίστα μας.
Είναι σπουδαίος γραφίστας
οι δημιουργίες του είναι
πράγματικά μαγικές, όπως και
οι φωτογραφίες που πέρνουν
από την μαγεία των αριστουργημάτων
του μεγάλου αυτού γραφίστα
Η φωτογραφική μηχανή γίνεται
έστω και για λίγο μαγική


Τα έργα του Escher
και οι δημιουργίες του
είναι αριστουργήματα.....



O Escher έγινε γραφίστας
και όχι ζωγράφος
Είναι όμως σπουδαίος
καλλιτένης, έστω και
γραφίστας....



"Αν μου δίνουν μεγαλύτερη χαρά
οι δικές μου μικρές εικόνες
απ ότι η ωραιότερη φωτογραφική
μηχανή στον κόσμο, τότε είμαι
στο σωστό δρόμο"
M.C. Escher

Προσπάθησα να βγάλω
όσο το δυνατόν καλλίτερες
φωτογραφίες για να φτάσουν
τα έργα αυτού του σπουδαίου
δημιουργού στο μπλογκ μου
και βέβαια σε όλους εσάς που
δεν μπορέσατε να πάτε στην έκθεση.
Προσπάθησα να κάνω όσο πιο καλό
το φωτογραφικό αφιέρωμα στον σπουδαίο
αυτό καλλιτέχνη γραφίστα τον
M.C Escher

Στα κλεφτά έβγαλα όλες
τις φωτογραφίες και
ο φωτισμός είναι και
χάλια και εγώ ποτέ
δεν χρησιμοποιώ φλας
στην φωτογράφιση.
Φωτογραφίζω όπως ακριβώς
βλέπουν τα μάτια μας
και όχι όπως κοιτάζουν

Έχει και συνέχεια
το αφιέρωμα......

Φωτο από τον
Δημήτρη Μπεθάνη
Μουσείο Ηρακλειδών Θησείο
Νοέμβρης 2009
με Canon EOS 50D

4 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Υπέροχα !

Unknown είπε...

@ Betty's

Καλησπέρα
Ευχαριστώ για το υπέροχα !

Καλό Σαββατόβραδο

ci είπε...

Ευχαριστώ πολύ, από τους αγαπημένους φυσικά! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!
Και από μένα ένα λινκ, με ένα βιβλίο για την σχέση του με την μουσική και τα μαθηματικά

Godel, Escher, Bach: An Eternal Golden Braid

Καλό βράδυ!

Unknown είπε...

Βούλα

Καλημέρα

Να είσαι καλά
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο
και για το βιβλίο, θα το δω
το πρωί
Χωρίς μαθηματικά δεν γίνεται
τίποτα, δεν μπορείς να γίνεις
ούτε γραφίστας ούτε φωτογράφος
του δρόμου όπως είμαι εγώ

καλό πρωινό