Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Καλημέρα.....κάθε ημέρα



Το ταξίδι.....που μου προσφέρει η ζωή
ανάμεσα στον κόσμο και στον χρόνο
είναι η επιβράβευση της αγάπης, γι αυτό
που διάλεξα να κάνω και εξακολουθώ
και κάνω πάντα με αγάπη γούστο μεράκι
και συνέπεια, έτσι θα συνεχίσω μέχρι το τέλος
του ταξιδιού το οδοιπορικό μου στη ζωή!!!!!!!

Μ αρέσει να φωτογραφίζω τη Ζωή
με τα μάτια μου και την φωτογραφική μου
μηχανή......τα ίδια που βλέπουν τα μάτια μου
τα ίδια βλέπει και φωτογραφίζει και
η φωτογραφική μου μηχανή .
Είναι ευτυχία να μπορείς να φωτογραφίζεις
την ίδια την ζωή, την μοναδική.....
Όπως ακριβώς την βλέπουν τα μάτια σου

Είναι ευτυχία μοναδική

Αυτή είναι η μεγάλη μου προσφορά
στη Ζωή.....για την ζωή

Φωτο από τον
Δημήτρη Μπεθάνη

2 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιε του Ανέμου και της θάλασσας, σε χαίρομαι που ξέρεις να απολαμβάνεις την κάθε μέρα τη μοναδικη που μας χαρίστηκε.
Καλή σου μέρα και εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ Φυρδην-Μιγδην

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο
Να είσαι καλά

Καλό σου βράδυ
Καλή βδομάδα
Φιλιά θαλασσινά