Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2006

Τώρα είμαι στο σπίτι αραχτός....



Έξω κάνει κρύο, όχι πολύ, σχετικό
πριν από λίγη ώρα γύρισα, ήμουν πλατεία
για ποτάκι και αθλητικά, καλή ήταν η ατμόσφαιρα
όπως κάθε κυριακή ξημέρωμα
Περπάτησα από πλατεία μέχρι το σπίτι κάτω από τα πεύκα
του δρόμου και την ξαστεριά του πρωινού, με το καπελάκι μου
και τα χέρια στις τσέπες, τώρα είμαι αραχτός στο σπίτι
με μια κούπα καφέ και τσιγάρο και έκανα για όλους εσάς
τους αγαπημένους αυτό το ρεπορτάζ, ας το πω έτσι,
με όλη την αγάπη που έχω για όλους σας.
Σε λίγο θα περάσω από τις ιστοσελίδες σας, όσες μπορέσω,
να γράψω μια καλημέρα, ένα καλό ξημέρωμα, μέχρι να έρθει
το ξημέρωμα να πάω και εγώ για ύπνο, να χουχουλιάσω

Καλό σας πρωινό
θα τα πούμε πάλι το πρωί
με το φως του ήλιου.....

4 σχόλια:

nyctolouloudo είπε...

εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..
εδώ σκοτάδι..

καλημέρα !

Ανώνυμος είπε...

Καλημερούδια.
Μόνο μη μου πεις ότι το ροζ τσοκαράκι κάτω από την αιώρα είναι δικό σου :P:P:P

Unknown είπε...

μεθυσμένα χρώματα

Την πιο καλή μου καλημέρα
σήμερα ο ήλιος λάμπει
όλα είναι μέσα στο άπλετο φως
και εγώ πίνω καφέ και γράφω
στο κομπιούτερ

Καλό πρωινό
σε λίγο πάω πλατεία
για καφέ

Unknown είπε...

confused

Καλημερούδια

Όχι, το έχει η φωτογραφία
τι να κάνω
έχω και εγώ τσόκαρα
αλλά όχι ροζ

Τίποτα δεν σου ξεφεύγει
αετός είσαι !

Καλό πρωινό