Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2006

17η Νοέμβρη 1973, Μνήμες αξέχαστες....



" Πρέπει όλοι να αναρωτηθούμε αν το ψωμί, η παιδεία
και η ελευθερία φτάνουν για όλους "

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας
σημειώνει στην ανακοινωσή του:
Ο λαός έχει τη δυνατότητα να στοχαστεί, να εμπνευστεί
και να αναρωτηθεί αν το ψωμί, η παιδεία και η ελευθερία
φτάνουν για όλους.

Το πολυτεχνείο είναι το σύμβολο της πιο φωτεινής πλευράς
της συγχρονης Ελλάδας.

Αλλάζουν οι καιροί πάνε τα καλά τα χρόνια
που τρέχαμε στους δρόμους, μεγάλα παιδιά τότε,
στις πορείες, που η καρδιά ήτανε μπροστά
και το αίμα κυλούσε ζεστό στις φλέβες

Νοιώθω μεγάλο παράπονο
Μου πήραν το όνειρο
Μου πήραν τη Ζωή
και εγώ έμεινα εδώ
να γράφω μόνο το παραπονό μου

Δάκρυα στ αλήθεια κυλάν
στα μαγουλά μου
δάκρυα από το παράπονο
από το άδικο
έχω την αίσθηση ότι
δεν στέγνωσαν από τότε
γιατί δεν τα σκούπισα ποτέ
ποτέ να μην στεγνώσουν

Φαίνεται ότι ανήκω
σε άλλες εποχές και
όχι σ αυτή την εποχή
σ αυτό τον κόσμο και τη Ζωή

Καλό ξημέρωμα
για αυτούς που θυσιάστηκαν
Καλό ξημέρωμα
17 του Νοέμβρη

Μια καινούργια ημέρα ξημερώνει
για όλους μας
σήμερα δεν πρόκειται να κοιμηθώ
καλό πρωινό !

6 σχόλια:

Alexandra είπε...

ήμουν πολύ μικρή τότε... ίσα που θυμάμαι λίγο από την τηλεόραση.

Markos είπε...

Ευτυχώς, υπάρχει ελπίδα..

Unknown είπε...

alexandra

Καλή σου ημέρα
Καλλίτερα που ήσουν τότε μικρή
γιατί όλοι εμείς που ήμασταν
τότε μεγάλοι, τι κάναμε για όλα
αυτά ?
Τίποτα Αλεξάνδρα μου
Απλά το μόνο που καταφέραμε είναι
που την καθιερώσαμε σαν επέτειο
τίποτα άλλο
Κρίμα !
Από το επόμενο πρωινό της μέρας
εκείνης όλα ξεχάστηκαν και το μόνο
που κάνουμε είναι να θυμόμαστε
όλοι την επέτειο της μέρας εκείνης!

Καλό πρωινό!

Unknown είπε...

Markos

Καλημέρα

Λες να υπάρχει ελπίδα Μάρκο μου ?
Τι είδους ελπίδα
Αφού όλα ξεχάστηκαν το επόμενο
πρωινό της ημέρας εκείνης

Καλό σου πρωινό

Markos είπε...

Οχι φίλε sailor
Υπάρχουν και κάποιο αιθεροβάμονες που το παλεύουν ακόμα.
Λιθαράκι λιθαράκι, αλλά το παλεύουν.
Καλή σου ημέρα

Unknown είπε...

Markos

Καλημέρα

Στο λιθαράκι, λιθαράκι
είμαι και εγώ
αλλά είμαστε πολύ λίγοι Μάρκο
πάρα πολύ λίγοι
Στο τέλος θα μείνουμε μόνο
σαν γραφικοί !

Καλό απόγευμα!