Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2006

Από την Εμπόλεμη Ζώνη της καθημερινότητας



Καλημέρα ναύτη, τι γίνεται ?
Καπετάνιε μου καλημέρα
Άργησες σήμερα για καφέ
Ναι ρε γαμώτο
Πέρασα από την Λαϊκή αγορά όπως ερχόμουν, Παρασκευή
βλέπεις είναι σήμερα, και έπιασα την συζήτηση όπως πάντα
Τι να κάνω ναύτη μου
Είσαι καλά καπετάνιε μου ?
Μια χαρά είμαι ναυτάκο μου, ποτέ δεν είμουν καλλίτερα
και έχει και πολύ ωραία ημέρα σήμερα
Μπράβο καπετάνιε μου, να είσαι πάντα καλά, αλλά βλέπω
ότι ψιλό χαμογελάς σήμερα
Έχεις δίκιο ναυτάκο
Είναι να μην ψιλό χαμογελάω ?
Γιατί καπετάνιε μου, έγινε τίποτα στη λαϊκή σήμερα ?
Τώρα θα στα πω ναύτη μου
Κάτσε να πιω μια γουλιά καφέ και να ανάψω τσιγάρο πρώτα.
Πέρασα από τον πάγκο του Κώστα που παίρνω πάντα ντομάτες,
ξέρεις εκεί στην γωνιά του δρόμου μου
Βλέπω ταμπέλα 1,80 ευρώ τις ντομάτες
Ρε Κώστα τι έγινε εδώ
Πως τις σαλτάρισες έτσι τις ντομάτες ?
Την περασμένη Παρασκευή είχαν 1 ευρώ
Καπετάνιε μου τι να κάνω
Όλοι τόσο τις έχουν στην αγορά, δεν είδες ?
Εγώ θα πρωτοτυπήσω καπετάνιε μου ?
Τι λες τώρα ρε Κώστα
Επειδή όλοι οι άλλοι τις βάλανε 1,80 τις έβαλες και εσύ ?
Δηλαδή που πήγε ο υγιείς ανταγωνισμός που λέει και ο Υπουργός ?
Ανταγωνισμός είναι αυτός που κάνετε, η συνεννόηση ?
Καπετάνιε μου, να σου πω κάτι ?
Άσε τον Υπουργό να λέει ότι θέλει, αυτός Υπουργός είναι
Μην σκας εσύ καπετάνιε μου
Εμείς κανονίζουμε τις τιμές
Ναι αλλά εμείς τις πληρώνουμε Κώστα
Πως να μην σκάω Κώστα μου
Εγώ τις πληρώνω τις ντομάτες, όχι ο Υπουργός
Ο Υπουργός τσάμπα τις τρώει, τσάμπα τα λέει
Εμείς όμως πληρώνουμε τα τσάμπα τα δικά σας και του Υπουργού
Και με ρωτάς ναυτάκο μου γιατί άργησα να έρθω για καφέ και
ψιλό χαμογελάω ?
Καφές είναι αυτός ναύτη μου
Αυτός είναι καφές της παρηγοριάς, όπως όταν χάνει ο Παναθηναϊκός

Για σκέψου ρε γαμώτο
και η λαϊκή αγορά, από λαϊκή, έγινε εξουσία
Όχι λαϊκή εξουσία όμως
και καθορίζει και τις τιμές
Δηλαδή ρε ναύτη
Έχουμε πήξει στις εξουσίες σε αυτόν τον τόπο
Έχουμε γεμίσει εξουσίες, κάθε λίγο και μια εξουσία
Και γαμώ τις εξουσίες
Μόνο εμείς οι δυο δεν ήμαστε εξουσία.

Εμείς ρε ναύτη στην πραγματικότητα
Τι είμαστε ?
Να το τολμήσω καπετάνιε ?
Τολμησέτο ρε ναύτη
Μια μαλακία καπετάνιε είμαστε
Αυτό ακριβώς είμαστε ναύτη μου
και ξέρεις γιατί σκάω πιο πολύ, όχι γιατί είμαστε
μια μαλακια
Όχι
Αλλά γιατί βγαίνουν όλοι αυτοί οι περίεργοι τύποι
οι Υπουργοί, οι πολιτικοί και όλοι τους λένε για
τον πολιτικό πολιτισμό, κονωνική ευαισθησία, κοινωνικό
πρόσωπο, κοινωνικό προφίλ, κοινωνικό κράτος, κοινωνική
αλληλεγγύη. Από αξιοπρέπεια όμως
Τι γίνεται ?
Αφού καμιά φορά
Αναρωτιέμαι μήπως βρίσκομαι σε κάποιον άλλο Πλανήτη
Κανένας όμως δεν βγαίνει να μας πει για την υποκρισία
και την σήψη της εξουσίας ναύτη μου
Ούτε και οι αυτοαποκαλούμενοι κομμουνιστές

Χάθηκε ναύτη μου η αξιοπρέπεια

Υποκρισία, αναξιοκρατία, γκρίνια, μιζέρια και κοροϊδία
επικρατεί πέρα για πέρα σε όλο τον Πλανήτη Ελλάδα.
Μια κωμωδία, που ούτε για γέλια είναι,
έχουμε καταντήσει όλο τον Πλανήτη Ελλάδα

Κρίμα ρε γαμώτο

Άσε ρε ναύτη
Είδες τι μου έκανε η λαϊκή αγορά ?
Το είδα καπετάνιε μου, αμ δεν το είδα ?
Γεια σου ναύτη μου για σήμερα
Πάω να πάρω, τώρα περνώντας από την λαϊκή, λίγα μπρόκολα
και κολοκύθια και πάω για σπίτι
Χάθηκε η αξιοπρέπεια ναύτη μου
Κρίμα
Όχι επειδή θα πάρω μπρόκολα και κολοκύθια
Έτσι ?
Καλό μεσημέρι ναύτη
Επίσης καπετάνιε μου !

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι, και λίγα λες.
Καλημέρα :)

Unknown είπε...

confused

Kαλό σου απόγευμα
τόσα μου επιτρέπουν
οι καλοί μου τρόποι και
η αξιοπρέπειά μου.

Αυτοί όλοι δεν αξίζουν ούτε
φάσκελο

καλό σου βράδυ

candyblue είπε...

Μμμμμμ...τι όμορφη στιχομυθία,γεμάτη στιγμές ζωής εμπλουτισμένες με πραγματικότητα και μασίφ αλήθεια.

Τί και πόση ομορφιά μου έβγαλες...
Γύρισα απο την φεστιβαλοθεσσαλονίκη και είπα να περάσω να πω ένα γεια!

Markos είπε...

Η εικόνα της σημερινής Ελλάδας.
Ακριβώς...
καλησπέρα φίλε μου

Unknown είπε...

candyblue

Καλησπέρα
Πολύ χαίρωμαι που είσαι και πάλι
κοντά μας, μας έλλειψες.

Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
πάντα λόγια και σχόλια
πολύ μου άρεσε αυτό
το μασίφ αλήθεια.
Σε ευχαριστώ πολύ

Καλώς ήρθες και πάλι
στην εδώ καθημερινότητα

Καλό σου πρωινό
φιλιά !

Unknown είπε...

Μάρκο μου
Καλησπέρα

Πράγματι έτσι ακριβώς όπως το γράφεις είναι Μάρκο μου
η εικόνα της σημερινής Ελλάδας
και η αλήθεια είναι ότι με
στενοχωρεί και που τα γράφω

Να είσαι καλά

Καλό πρωινό
καλέ μου φίλε