Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2006

" Η Ανατροπή Μπόλγκεσταιν "

Εγώ προσωπικά μέχρι σήμερα ήξερα μόνο την "Ανατροπή"
του Νίκου Θέμελη και την έχω διαβάσει, είναι θαυμάσια.
Την "Ανατροπή Μπόλγκεσταιν ούτε την ήξερα, ούτε την ξέρω
μα ούτε και την έχω διαβάσει.
Έλα ντε που σήμερα κυκλοφόρησε, όχι μόνο σαν είδηση
αλλά και γραμμένη η Ανατροπή Μπόλγκεσταιν, και μάλιστα
υπερψηφίστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Όχι παιζουμε
Εμείς νομίζουμε ότι στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
είναι αργόσχολοι, βυζαίνουν το δάκτυλο, παίζουν ξυλίκη
σβούρες και γκαζές
Έλα ντε όμως που εκεί δεν παίζουν τέτοια παιχνίδια
ούτε είναι καμιά παιδική χαρά με κούνιες και τραμπάλες
Εκεί είναι οικονομική κοινότητα, οικονομική χαρά
και άντε τώρα να καθαρίσεις, και μου αρέσει
που υπερψηφίστηκε κιόλας η Ανατροπή Μπόλγκεσταιν
και έγινε Ανατροπή Φράγκεσταιν.

Εμείς εδώ κάνουμε απεργίες, πολύ σωστά, για να διοριστούν
όλοι οι συμβασιούχοι
Ε άμα διοριστούν
Ας έρθουν να μου το γράψουν και να μου το πουν !

Η Ανατροπή Μπόλγκεσταιν, δεν χαμπαριάζει από τέτοια
είναι γεγονός, όσοι δεν την ξέρουν είναι καιρός και ευκαιρία
να την μάθουν και δεν χρειάζεται να την αγοράσουν
Είναι πολύ απλό να την πληροφορηθούν και να την μάθουν
Όσους βέβαια ενδιαφέρει
Όσους δεν ενδιαφέρει
Ας σφυρίζουν κλέφτικα τραγούδια
Έτσι, απλά !

Καλό πρωινό
Της 16ης Νοεμβρίου 2006
Μην την ξεχάσετε αυτή την ημερομηνία
Θα γίνει και επέτειος Μπόλγκεσταιν, Φράγκεσταιν

Και εσείς νομίσατε, πιστέψατε ότι έτσι από καλοσύνη βάλανε
στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα τις χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλοκ
και για να σπάνε πλάκα μαζί τους
Τώρα να δείτε τι πλάκες θα σπάμε όλοι μαζί.

Τώρα που θα αρχίσει η ελεύθερη εισαγωγή εργαζομένων από αυτές
τις χώρες νόμιμα πλέον, στη χώρα μας, με το μεροκάματο
της πατρίδας τους, για παροχή παντός είδους υπηρεσιών
όπως τις λένε,
Τώρα να δούμε εμείς πόση πλάκα έχουμε και τι πλάκα
θα σπάμε όλοι μαζί
Πόσο μεγάλη πλάκα θα αποκτήσει η Ζωή μας
Από πλάκα άλλο τίποτα

Καλό πρωινό
Χωρίς πλάκα, βέβαια !!!!!!!!

6 σχόλια:

Markos είπε...

Η αλήθεια φίλε sailor είναι αυτή.
Η λαίλαπα του φιλελευθερισμού θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όλους αδιακρίτως...

Ανώνυμος είπε...

Για το ποστ: βοήθειά μας!

Για το template: Καπετάνιο "μπάζει νερά το σκαρί" ή να τσεκάρω τον firefox μου?

Καλησπέρα :))

Unknown είπε...

Μάρκο μου
Καλησπέρα
Αυτή είναι η αλήθεια και
η πραγματικότητα και μη χειρότερα
πάνε πια οι κατακτήσεις των εργαζομένων, τέλος !!!!!!!
και εδώ δεν μπορώ να γράψω
Τέλος καλό όλα καλά

Καλό σου βράδυ!

Unknown είπε...

confused
Καλησπέρα

Για το ποστ έτσι ακριβώς είναι

Για το template δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι, μήπως επειδή άλλαξα
βιτρίνα και χρώματαη μήπως συμβαίνει τίποτα άλλο, δεν είμαι
και ειδικός σε αυτά
βέβαια πήγα στο ΒΕΤΑ γιατί με είχαν
ζαλίσει και να σου πω το μετάνιωσα

Αν συμβαίνει κάτι άλλο στείλε μου
Mail

Καλό βράδυ και
σε ευχαριστώ !

Καπετάνισσα είπε...

Αλλάζουν οι καιροί και δεν είναι για καλό, φαίνεται πιά...

Νιώθω θλίψη και παράπονο, ναι, σαν πιτσιρίκι που του κλέψανε τ' όνειρο, το ποδήλατό του.

Ο καλύτερος κόσμος, ναι, μόνο να ζωγραφίζεται μπορεί.

Unknown είπε...

καπετάνισσα

Καλησπέρα

Αλλάζουν οι καιροί πάνε τα καλά
τα χρόνια που τρέχαμε στους
δρόμους τις πορείες, που η καρδιά
ήτανε μπροστά

Και εγώ νοιώθω μεγάλο παράπονο
μου πήραν το όνειρο
μου πήραν τη Ζωή
και εμείς μείναμε εδώ
να γράφουμε μόνο το παραπονό μας
δάκρυα στ αλήθεια κυλάν
στα μαγουλά μου
δάκρυα από το παράπονο
από το άδικο
Φαίνεται ότι ανήκω σε άλλες
εποχές και όχι σ αυτή την εποχή
σ αυτόν τον κόσμο και τη ζωή !

Καλό ξημέρωμα καπετάνισσα
αύριο ξημερώνη
καινούργια ημέρα !