Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Η ζωή και εγώ.....




Καταπληκτικός δεν είμαι εγώ
Ούτε και όμορφος
Η ζωή είναι όμορφη καταπληκτική και μοναδική
Αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα
Αυτή την αλήθεια έμαθα να βλέπουν τα μάτια μου

Δεν κάνω τίποτε άλλο παρά μόνο να ζω
να δημιουργώ και την ζωή να απολαμβάνω
και να ευχαριστώ

Αυτός είναι ό λόγος που ήρθα και έμεινα με την ζωή στη ζωή
Και συνεχίζω να μένω να ζω και να δημιουργώ
Και γι αυτό την αγαπώ, την σέβομαι και την εκτιμώ, την ζωή
Την μια και μοναδική

Η ζωή είναι ιδέα, θέαμα, απόλαυση
Τι είναι στ αλήθεια η ζωή ?
Τι είναι άραγε η ζωή
Ιδέα, Θέαμα, Ανάσα, Δημιουργιά

Τι επιτέλους είναι η ζωή
Η απόλαυση της πραγματικότητας ?
Αυτή είναι η ζωή
Αυτήν που βλέπουν τα μάτια μου
και απολαμβάνει η ψυχή και η καρδιά μου ?

Καλό πρωινό
Με αγέρα Θαλασσινό
Καλό Μήνα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: