Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Είναι φιλόξενη απόψε η φθινοπωρινή αυτή βραδιά.....




Η βραδιά απόψε είναι όμορφη και φθινοπωρινή
Το καφέ της πλατείας απόψε έχει πιο πολύ κόσμο από άλλες βραδιές
Είναι βέβαια παρασκευή βράδυ και συνήθως τις παρασκευές έχει
περισσότερο κόσμο απο τις άλλες βραδιές.
Οι περισσότεροι πελάτες του καφέ, οι νυχτερινοί, μου είναι γνώριμοι
τους βλέπω σχεδόν κάθε βράδυ που πηγαίνω στο καφέ της πλατείας για
τον βραδινό μου καφέ.
Τα βράδια οι πιο πολλοί πίνουν ποτάκι με οινόπνευμα
Εγώ είμαι από τους λίγους που πάντα πίνω καφέ, Ελληνικό, ακόμη και
αν πιω ποτάκι με οινόπνευμα η ένα σφηνάκι.
Κάθομαι πάντα στο ίδιο τραπέζι, εκτός και αν είναι πιασμένο, κάθονται
άλλοι. Μόλις όμως αδειάσει τα κορίτσια του καφέ με μεταφέρουν στο
τραπέζι που κάθομαι πάντοτε και όχι συνήθως.
Τα βράδια είναι πολύ όμορφα στο καφέ της πλατείας, όλα τα βράδια
εκεί γίνεται η εκτόνωση της ημέρας, της κάθε ημέρας και πολλές
φορές ο απολογισμός ολόκληρης της ημέρας.
Είναι μια πολύ όμορφη συνήθεια που την αποζητώ συνήθως, γιατί πολλά
χρόνια τώρα την συνήθισα και την απολαμβάνω αυτή την όμορφη για
μένα συνήθεια, όλες τις εποχές του χρόνου.
Αν δεν πάω κάποιο βράδυ στο καφέ της πλατείας είναι σαν να μου λείπει
κάτι, σαν κάτι πολύτιμο να έχασα και τώρα μου λείπει.
Εχθές δεν ήρθατε για καφέ κύριε Μίμη μου λένε τα κορίτσια του καφέ
και ο περιπτεράς τις πλατείας μου λέει Καπετάνιε σου βάλαμε
εχθές απουσία.
Είναι μια συνήθεια που δύσκολα την ξεπερνάς την πλατεία και μάλιστα
τέτοιες όμορφες βραδιές φθινοπωρινές όπως η σημερινή.
Το περπάτημα τα βράδια στους φωτισμένους δρόμους προς και από
την πλατεία, έχει την δικιά του ομορφιά.
Η επιστροφή μετά από τον καφέ στην πλατεία έχει την δικιά της
ομορφιά και γοητεία.....

2 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Που σημαίνει, ότι τους έλειψε το καλοσυνάτο σου χαμόγελο, η ευγένεια της ψυχής σου....
Καλό σου βράδυ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Unknown είπε...

@ φυρδην-μιγδην

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου
λόγια, δεν έχεις άδικο, κάπως έτσι
είναι, να είσαι καλά

καλό σου βράδυ
φιλιά θαλασσινά