Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Η ζωή έγινε μελαγχολική.....



Με πιάνει μελαγχολία κάθε φορά που διαβάζω, ακούω τις ειδήσεις
στο ράδιο και βλέπω τα γεγονότα, όχι μόνο στην πατρίδα μας, αλλά
και σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Μετά από κάθε ενημέρωση πάντα μελαγχολώ
Έχω γίνει σιγά σιγά μελαγχολικός, βλέποντας την αγάπη,
το ενδιαφέρον για την ζωή και την δημιουργία να μας προσπερνούν
και εγώ να μένω μόνος, παρέα με την μοναξιά, την νοσταλγία και
την φθορά του χρόνου την φυσιολογική
Να παραμένω απλά ένας συμπαθητικός μελαγχολικός

Είναι στ αλήθεια ζωή αυτή που βλέπουν τα μάτια μου και ακούν
τα αυτιά μου καθημερινά ?
Δεν θα ρωτήσω ποιός φταίει για όλα αυτά και γιατί
Όχι
Γιατί απλά, όλοι μας ξέρουμε ποιός φταίει για όλα αυτά
Γιατί τα βλέπουμε, τα ακούμε και τα ζούμε καθημερινά

Δεν χρειάζονται εξηγήσεις για την ποιότητα της ζωής που όλοι μας
ζούμε καθημερινά, την οικογενειακή, την κοινωνική, την καθημερινή
Σε ποιον να δώσουμε και ποιος να μας δώσει εξηγήσεις
Και γιατί ?
Με εξηγήσεις, δεν σταματά η ζωή να είναι μελαγχολική
Ούτε και εγώ ένας συμπαθητικός μελαγχολικός
Και ας με λένε ρομαντικό μελαγχολικό

Καλό πρωινό φθινοπωρινό
Και ας είναι ρομαντικό μελαγχολικό

Δεν υπάρχουν σχόλια: