Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

Πριν την επόμενη ημέρα της εκλογής του προέδρου του ΠΑΣΟΚ

Πρωινό ηλιόλουστης Κυριακής
την ώρα της ψηφοφορίας για τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
στο Πνευματικό Κέντρο Βριλησσίων της οδού Κισσάβου










Ήμουν και εγώ εκεί για να ψηφίσω για τον Πρόεδρο
Αλλά δεν.....
Γιατί μου ζήτησαν 2 Ευρώ να ρίξω σε ένα κουτί που είχαν,
που έμοιαζε με κάλπη
Και εγώ δεν.....
Γι αυτό δεν ψήφισα
Γιατί δεν τους έδωσα τα 2 Ευρώ

Όταν τους ρώτησα αν είναι νόμιμο αυτό, μόνο που δεν με έστειλαν
στον διάολο και τότε εγώ δεν.....
Όταν ρώτησα ποιανού ιδέα ήταν αυτή, ποιανού απόφαση
Του ΠΑΣΟΚ μου απάντησαν
Και εγώ τους ζήτησα να μου δείξουν την απόφαση
Απόφαση όμως δεν είχαν, παρά μόνο το κουτί για τα 2 Ευρώ
Και εγώ δεν γιατί κάτι δεν μοιάζει με νόμιμο
Εδώ τα λεφτά είναι πολλά, εκατομμύρια Ευρώ
Που άραγε θα πάνε, σε ποιούς, σε ποιό ΠΑΣΟΚ
Αυτό το ξέρει άραγε η εφορία ?
Το ξέρω όμως εγώ και αυτό μου φτάνει, μου είναι αρκετό,
για να μην ψηφίσω και γίνω συμμέτοχος και εγώ σ αυτό
που λέγεται ΠΑΣΟΚ των 2 Ευρώ.

Καλό πρωινό
Η επόμενη ημέρα είναι πολύ κοντά
Θα επανέλθω

Δεν υπάρχουν σχόλια: