Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Άμα θέλεις όλα τα μπορείς.....

Άμα θέλεις μπορείς
Αν δεν θέλεις δεν μπορείς



Μπορεί να τέλειωσε η επαγγελματική μου σταδιοδρομία
Δεν τέλειωσε όμως η επαγγελματική μου δημιουργία
Γιατί είμαι επαγγελματίας άνθρωπος και θα εξακολουθώ
να είμαι μέχρι το τέλος και να δημιουργώ.
Μέχρι ο ήλιος να δύσει πίσω από τα μάτια μου
Πίσω από την ψυχή και την καρδιά μου
Μέχρι να δύσει η ζωή μου μαζί με τον ήλιο

Τότε μόνο θα σταματήσει για μένα η δημιουργία
και η σταδιοδρομία στη ζωή ως επαγγελματία ανθρώπου.
Μέχρι η ζωή να μου χαμογελάσει για τελευταία φορά
Μέχρι να τελειώσει το τραγούδι και ο χορός της ζωής
Το τελευταίο τραγούδι, ο τελευταίος χορός
Τότε μόνο θα σταματήσω να δημιουργώ.....

Η ζωή δεν είναι τίποτε άλλο
Παρά μόνο το πιο όμορφο τραγούδι, το πιο μελωδικό
και ο πιο υπέροχος και γοητευτικός χορός.....

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Μια καλημέρα στον εκλεκτό μου φίλο τον Καπετάνιο, έναν από τους πλέον δημιουργικούς και ανήσυχους ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ.

Καπετάνιε μου είναι πιο πιθανό ο ήλιος ν'αρχίσει να ανατέλλει από την δύση παρά εσύ να παύσεις να δημιουργείς...

Unknown είπε...

@ the_return

Καλημέρα στον πιο καλό και
υπέροχο φίλο, τον σπουδαιότερο

Είναι πολύ σπουδαία όλα αυτά που γράφεις για μένα και
σε ευχαριστώ από καρδιάς.

Για ένα είμαι σίγουρος
ότι δεν θα παύσουμε και οι δυο
να δημιουργούμε μέχρι το τέλος

Καλό πρωινό φθινοπωρινό

Unknown είπε...

@ the_return

Η δημιουργία είναι πιο πέρα
από την ζωή.....

Καπετάνιος

RedHat είπε...

η ζωη δεν εχει πρόβες,μονο παραστάσεις.

RedHat είπε...

Συγνώμη που επανέρχομαι αλλα δεν νομίζω οτι θα σταματήσετε να τραγουδάτε αυτο το μελωδικό τραγούδι της ζωής.Να ειστε καλά και να χαρείτε δημιουργώντας επαγγελματικά το τέλος της επαγγελματικής σας σταδιοδρομίας.

Unknown είπε...

@ redhat

Καλό απόγευμα

Πολύ σωστά
Η ζωή δεν χρειάζεται πρόβες
παρά μόνο παραστάσεις
Και σίγουρα δεν σταματήσω μέχρι
το τέλος αυτό το πολύ μελωδικό
τραγούδι της ζωής

Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ
Να είσαι καλά

Καλό σου απόγευμα