Δευτέρα 30 Απριλίου 2007

Η ζωή είναι ένα παραμύθι αληθινό.....


Φωτο απο το wunderground.com

Τα παραμύθια τελειώνουν μαζί με την ζωή

Όσο όμορφη είναι η ζωή, άλλο τόσο όμορφα
είναι και τα παραμύθια
Δεν είμαι παραμυθάς, αλλά θα μου άρεσε να είμαι
για να ομορφαίνω την ζωή και την ζωή όλων μας

Η ζωή είναι το ομορφότερο παραμύθι
είναι ένα παραμύθι αληθινό
βγαλμένο από την πραγματικότητα της ζωής
και θα ήθελα να το διηγούμαι εγώ

Είμαι παραμυθάς και μου αρέσει
Τι να κάνω
Μου αρέσουν τα παραμύθια όσο και η ζωή
Αυτή είναι η αλήθεια

2 σχόλια:

Αρί-μαρί είπε...

Υπέροχη φωτογραφία Καπετάνιε μου...
Αφήνει μια πολύ γλυκιά γεύση στο μυαλό μου, όπως ακριβώς κι ένα παραμύθι...
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!
Σας φιλώ!

Unknown είπε...

@ asimenia μου

Καλή σου ημέρα

Όπως ακριβώς ένα παραμύθι
αφήνει την γλυκιά του γεύση
έτσι ακριβώς και η ζωή αφήνει
την δικιά της γλυκιά γεύση

Καλό σου πρωινό
Καλή εβδομάδα
φιλιά και αγάπη