Πέμπτη 26 Απριλίου 2007

Εγώ και η Ζωή.....


φωτο από το wunderground.com

Ευχαριστώ όλους, γιατί είμαστε όλοι η ίδια η Ζωή

Σε όλη μου την ζωή μέχρι και τώρα που γράφω αυτές
τις λίγες γραμμές, ήμουνα πάντοτε το Νο.1 στη Ζωή
και έτσι παρέμεινα μέχρι και σήμερα
Ποτέ δεν έπεσα στο Νο.2
Ίσως γιατί δεν με άφησε η ζωή
Τα νούμερα δεν έπαιξαν ποτέ ρόλο στην ζωή μου
ποτέ δεν ήταν τα αγαπημένα μου
Το μοναδικό αγαπημένο σε όλη μου την ζωή μέχρι και τώρα
ήταν και είναι η Αρχόντισσα Ζωή
Αυτήν αγάπησα και με αγάπησε

Με την ζωή πορεύτηκα και θα πορευτώ μέχρι το τέλος της ζωής μου
Πάντοτε στο Νο.1
Εγώ και η Ζωή
Μέχρι το τέλος που θα χορέψω τον τελευταίο χορό της ζωής
Πάντα στο Νο.1
Εγώ και η Ζωή
Ανεβασμένοι στο πόντιουμ, στο πιο ψιλό σκαλί, του πρώτου νικητή
Στο Νο.1
Εγώ και η Ζωή
Μετά το τέλος δεν υπάρχει τίποτε
Ούτε Νο.1
Μα ούτε και Ζωή

Αυτό τελικά που θα μείνει
Είναι ο τελευταίος χορός της ζωής
Από τον Πολεμιστή, τον Υπερασπιστή της Ζωής
Αυτόν που αγάπησε και τον αγάπησε η Ζωή.....

Καλό ξημέρωμα
Καλό πρωινό στη Ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια: