Πέμπτη 19 Απριλίου 2007

Καλημέρα ζωή Μοναδική.....





Καλημέρα στη Ζωή από την πλατεία
Την σημερινή ημέρα, από την σημερινή πλατεία
Σήμερα είναι η Ζωή
Ποιός ξέρει για αύριο
Αύριο σίγουρα θα είναι μια άλλη ημέρα
Ποιός ξέρει αν θα είμαι στην πλατεία αύριο
Σήμερα είναι η ζωή, όπως και κάθε ημέρα
Τις προηγούμενες, τις άλλες ημέρες, τις έχω αφήσει όλες πίσω
Πέρασαν οι άλλες ημέρες, οι προηγούμενες, ποιός όμως ξέρει
για τις επόμενες
Σήμερα είναι η Ζωή, για το αύριο, αυτό είναι μια άλλη ημέρα
Καλό πρωινό σε όλους
Πάντα με πρωινό χαμόγελο και μια καλημέρα στη ζωή

Διαβάστε και πιο κάτω, έχει συνέχεια......

12 σχόλια:

kirki είπε...

Φιλί...
με ανάσες λουλουδιών...
νερά μπλέ...βαθυγάλαζα...

"kk"

ΚαληΜέρες!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιε της θάλασσας, του Ανέμου, του Πελάγους,
Τώρα εγώ που ζήλεψα το καφεδάκι.... Μή φεύγεις, έρχομαι.... ΤΩΡΑ είναι ο καφές ζεστός, ΤΩΡΑ θα τον πιούμε!
Καλή σου μέρα, κάθε μέρα!

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε μου,

εσύ με ελληνικό, εγώ με γαλλικό φίλτρου (συνήθειες είναι αυτές τι να κάνουμε!)

Unknown είπε...

@ kirki

ΚαληΜέρες
Με ανάσες από την ζωή
για την ζωή

Να είσαι καλά

Καλό πρωινό

Unknown είπε...

@ φυρδην-μιγδην

Καλημέρα καλή μου φίλη

Δεν φεύγω, θα σε περιμένω
να πιούμαι μαζί τον πρωινό μας
καφέ, κάθε πρωί, στην Πλατεία
της Ζωής, της μιας και μοναδικής

Καλό πρωινό
Κάθε πρωινό

φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ the return

Kαλημέρα

Ασφαλώς συνήθειες είναι αυτές
ο καφές είναι μεράκι
και τον γαλλικό τον πίνω

Είμαι υπέρ του καφέ
Πολύ τον πάω τον καφέ
και του φίλτρου και του άφιλτρου

Να είσαι καλά και να περνάς
ακόμη πιο καλά
Αυτό θέλει η ζωή

Καλό πρωινό

zoufitsa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
zoufitsa είπε...

Να πω μια καλησπερα μιας και το πρωινο ηταν τοσο κουραστικο που δεν καταφερα να παρω ανασα....
Καπετανιε μου καλο μου φιλαρακι μου ελυψε η παρεα σου και το συνδρομο στερησης μεγαλο...

Πολλες φορες σου εχω πει πως εχεις δικιο για οσα λες για την ζωη και με κανεις να αναθεωρω πολλες σκεψεις μου.....


καλο βραδυ καλε μου...

Unknown είπε...

@ zoufitsa

Kαλημέρα καλή μου φίλη και εμένα
μου έλλειψε η παρέα σου.
Με τιμά ιδιαίτερα η εκτίμηση
ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη σου
συν την αγάπη, όλα αυτά είναι
η ζωή, η νπραγματική ζωή
Το ζητούμενο
Και γι αυτό σε ευχαριστώ

Να είσαι πάντα καλά
και να περνάς ακόμη καλύτερα

καλό σου πρωινό
φιλιά και αγάπη

Αρί-μαρί είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε μου!
Αν και το είδα λίγο αργά, έχετε την καλημέρα μου και ένα μεγάλο μεγάλο χαμόγελο!!!!!

Unknown είπε...

@ asimenia μου
Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για το τόσο όμορφο
και μεγάλο χαμόγελο
Αυτό είναι το ζητούμενο
συν μια καλημέρα, δεν χρειάζεται
τίποτε άλλο
Αυτό είναι η ζώη

Με τιμά ιδιαίτερα το χαμόγελο σου
και η καλημέρα, τόσο η δικιά σου,
όσο και όλων των αγαπημένων
σε αυτή την τόσο όμορφη κοινότητα.

Είμαστε μια πολύ πολύ όμορφη ομάδα
μέσα σε αυτή την ομορφιά της ζωής
της μιας και μοναδικής

Είναι ευτυχία

Καλό σου απόγευμα
φιλιά και αγάπη

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...θα σε περιμένω
να πιούμαι μαζί τον πρωινό μας
καφέ, κάθε πρωί, στην Πλατεία
της Ζωής, της μιας και μοναδικής"

Το πιο γλυκό, πιο όμορφο και τρυφερό ραβασάκι που έλαβα ποτε

Γλαρένιες αγκαλιές Γιέ του Ανέμου