Κυριακή 8 Απριλίου 2007

Χριστός Ανέστη.....

















Φωτο από τον Sailor

Ανάσταση στην κεντρική πλατεία των Βριλησσίων

Όλη η παρέα ήταν εδώ και το πιο ευχάριστο είναι ότι
όλοι οι νέοι σχεδόν ήταν παρών με τα κεριά στα χέρια,
όλοι ήρθαν και χαιρέτισαν τον Καπετάνιο.

Χριστός Ανέστη καπετάνιε, χρόνια πολλά και καλά
ο καπετάνιος δεν ήθελε τίποτε άλλο
άναψε με το φως της ανάστασης τον φανό της θυέλλης
μοίρασε ευχές, χαμόγελα και αγάπη, έσφιξε χέρια και
σιγά, σιγά πήρε τον μεγάλο δρόμο περπατώντας μέχρι
το σπίτι όπου έφερε το φως της Ανάστασης.
Έκανε τον σταυρό του και έδωσε ευχές σε όλο τον κόσμο
για αγάπη και ειρήνη προ παντός.
Έβαλε στο πιάτο του λίγη μαγειρίτσα που την είχε φτιάξει
ο ίδιος ο καπετάνιος και έφαγε την παράδοση, πίνοντας
δυο ποτήρια κρασί.
Αυτή ήταν όλη η βραδιάτικη πορεία του καπετάνιου
και όταν όλα τέλειωσαν ο καπετάνιος κάθησε στην γνωστή
για αυτόν θέση και έγραψε τα λίγα αυτά λόγια για την Ανάσταση
για να φτάσουν σε όλους εσάς τους αγαπημένους μου.

Χριστός Ανέστη καλοί μου φίλοι
η ευχές μου και η αγάπη μου πάντα θα είναι κοντά σας

καλό πρωινό
φιλιά και αγάπη.....

2 σχόλια:

Αρί-μαρί είπε...

Χριστός Ανέστη Καπετάνιε μου...
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που μοιραστήκατε μαζί μας...
Φιλιά και αγάπη και απο μένα!

Unknown είπε...

@ asimenia

Καλημέρα

Χριστός Ανέστη
Χρόνια Πολλά, καλό Πάσχα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
και τα καλά και όμορφά σου λόγια

Να περάσεις όμορφα

φιλιά και αγάπη