Σάββατο 14 Απριλίου 2007

Η προσωπική δύναμη.....συνέχεια


φωτο από το www.wunderground.com

Ο πολεμιστής είναι κυνηγός δύναμης και έχει μάθει να κυνηγά
και να αποθησαυρίζει αυτή τη δύναμη.
Η προσωπική δύναμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και είναι
δυνατόν να την αποθηκέψεις.
Πίστευα πως ήταν χαμένος κόπος και πως δεν είχε καμιά σημασία
να γίνω πολεμιστής, αφού θα πέθαινα.
Είχα άδικο όμως
Χρειάστηκε όμως να το ανακαλύψω μονάχος μου αυτό

Όταν αντιληφθείς πραγματικά πως έχεις άδικο, τότε θα μπορείς
να πεις ότι έχεις πεισθεί και τότε θα μπορείς να προχωρήσεις
μόνος σου.
Μπορεί μάλιστα να γίνεις και από μόνος σου άνθρωπος της γνώσης

Άνθρωπος της γνώσης είναι εκείνος που ακολούθησε με πίστη
τον δύσκολο δρόμο της μάθησης.
Εκείνος που χωρίς να βιάζεται, προχώρησε όσο πιο μακριά μπόρεσε
στην αποκάλυψη των μυστικών της προσωπικής δύναμης.

Όλες αυτές οι σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου την ώρα που ήμουν
ξαπλωμένος στο κρεβάτι της καρδιολογικής πτέρυγας του νοσοκομείου
και που προσπαθούσαν οι γιατροί να καθαρίσουν την κεντρική αρτηρία
της καρδιάς μου για να μην σταματήσει η καρδιά του καπετάνιου
για πάντα να κτυπά ρυθμικά.
Αυτά έγιναν πριν λίγες ημέρες, τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου
και τα γράφω σήμερα καθισμένος στην θέση την γνώριμη, την δική μου
θέση, με το δικό μου χέρι και την καρδιά μου να κτυπάει ρυθμικά.
Ο καπετάνιος τώρα είναι μια χαρά
Τα βρήκε με τον θάνατο
Μπορεί να είναι και ένας τυχερός άνθρωπος, όπως τον λέμε όλοι μας
Μπορεί.....

Όλα αυτά έφεραν και ένα σπουδαίο αποτέλεσμα, εκτός από την συνέχεια
της ζωής.
Ο καπετάνιος μετά από 50 χρόνια κάπνισμα, σταμάτησε να καπνίζει πια.
Γιατί αντιλήφθηκε πραγματικά πως είχε άδικο να καπνίζει, έστω και
μετά από τόσα χρόνια.
Και ξέρεται γιατί ?
Γιατί τώρα μπορώ να πω ότι έχω πειστεί και μπορώ πια να προχωρήσω
μόνος μου χωρίς το τσιγάρο, χωρίς να καπνίζω.....

Καλό πρωινό στη ζωή

4 σχόλια:

Αρί-μαρί είπε...

Καπετάνιε μου,
χαίρομαι πάρα πολύ που είστε καλά τώρα...
Και επίσης χαίρομαι που καταφέρατε να απαλλαγείτε απο το τσιγάρο!
Συνεχίζοντας τις όμορφες και θετικές σκέψεις σας, η καρδιά σας θα σας επιβραβεύει καθημερινά και θα χτυπά το ίδιο ρυθμικά και αληθινά!
Σας φιλώ!

Unknown είπε...

@ asimenia

Καλή σου ημέρα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
και τα τόσο όμορφα και πραγματικά
ανθρώπινα λόγια.

Αυτό είναι το ζητούμενο
ο άνθρωπος και η ανθρωπιά

Με τιμά ιδιαίτερα η φιλία σου
η ευγένια και η αξιοπρέπεια
είναι μεγάλη η τιμή για μένα

Σε ευχαριστώ και σε φιλώ

Καλό πρωινό

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kαπετάνιε μου,
ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!
΄Ερχονται αναπόφευκτα,
κάποιες περίοδοι στη ζωή μας,
που ανατρέπουν τη φυσιολογική(;)
ροή της καθημερινότητάς μας.
Αυτήν τουλάχιστον που έχουμε συνηθίσει ή που επιβάλλουμε
στον εαυτό μας να αποδεχτεί.
Αυτές τις δύσκολες στιγμές
που πρέπει να πάρουμε σοβαρές αποφάσεις για μας,
ανατρέπονται δεδομένα,
καταστάσεις, σχέσεις πολλές φορές.
Για σένα η ανατροπή είναι ανώδυνη και προς όφελός σου,
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!!
Να είσαι πάντα καλά και είμαι ευτυχής που σ' αυτήν την .....
πτήση μου και ακολουθώντας
τη γλαρο-φίλη μου (asimenia),
προσγειώθηκα σε παραδεισένιο νησί.
Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

@ φυρδην-μιγδην

Καλό απόγευμα

Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λογια σου και το ενδιαφέρον σου.
Έτσι είναι όπως τα γράφεις, αυτή
είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα, σε κάποια στιγμή
πρέπει να πάρουμε σοβαρές αποφάσεις
και πρέπει να ήμαστε έτοιμοι να
τις αποφασίσουμε και να τις
δεχτούμαι.
Μπορούμε, έχουμε την δύναμη να
ανατρέψουμε τα δεδομένα της
καθημερινότητας.

Σε ευχαριστώ
Εγώ είμαι ο τυχερός που απέκτησα
τόσο καλούς και πραγματικούς
φίλους, με τιμά ιδιαίτερα.
Το παραδεισένιο νησί πάντα είναι
ανοιχτό για όλους, είναι πολύ
φιλόξενο. όπως και ο καπετάνιος.

Η συγκίνησή μου είναι πολύ μεγάλη

Να είσαι καλά
που ακολούθησες την asimenia μας
που έπρεπε να την λέμε χρυσαφένια

καλό σου απόγευμα