Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Καλημέρα Ζωή μοναδική.....




Καλημέρα σε όλους
Όλη μέρα, κάθε ημέρα

4 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Καλημέρα, κάθε μέρα
και με ήλιο ή με βροχη
λέω πάντα καλημέρα στη ΖΩΗ!"

Γιε του Ανέμου,
πλούσια τα συναισθήματά σου, μοιράζεις αγάπη καθημερινά, από τα βάθη της καρδιάς σου. Σε νιώθω, γιατί έτσι εννοώ τους φίλους κι' εγώ, έτσι τη βλέπω τη ζωή.
Κάθε πρωϊ, πηγαίνοντας στη δουλειά μου, κοιτάζω τον ήλιο που ξεπροβάλλει από τον ...Τρελό έτσι για κλάσματα του 2λέπτου, για να κρατήσω την εκτυφλωτική του εικόνα και χαίρομαι που για μια ακόμη φορά αξιώνομαι να τον δω.
Να 'σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καπετάνιε μου.
Αχ πως θα ήθελα να είχα κι εγώ τα πόδια μου στην ακροθαλασσιά :))

Unknown είπε...

2 φυρδην-μιγδην

Καλημέρα

Η πιο όμορφη λέξη για τη ζωή
μετά έρχεται το καλό ξημέρωμα.

Έτσι είναι οι φίλοι και όχι έπρεπε
να είναι

Να μοιράζουν απλόχερα αγάπη πραγματική

Ευχαριστώ όλους
Γιατί είμαστε όλοι η ίδια η ζωή

Να είσαι πάντα καλά
Με τιμά ιδιαίτερα η φιλία των
καλών φίλων

Καλό απόγευμα
φιλιά και αγάπη

Unknown είπε...

@ confused

Καλημέρα καλή μου φίλη

Ναι είναι πολύ όμορφα να έχεις
τα πόδια σου στην θάλασσα
περπατώντας στην ακροθαλασσιά

Σε λίγο καιρό θα το καταφέρουμαι
το καλοκαίρι είναι κοντά

Να είσαι καλά
Καλό σου απόγευμα