Παρασκευή 25 Μαΐου 2007

Η δύναμη της δημιουργίας.....


Η φωτο είναι από το wunderground.com

Η δημιουργία δεν σταματά, συνεχίζεται
και θα συνεχίζεται
Αλίμονο αν σταματούσε η δημιουργία
Θα σταματούσε και η ζωή

Μόνο ο δημιουργός έχει αυτή την ικανότητα
και την δύναμη να σταματήση την δημιουργία
και την ζωή

Μόνο ο δημιουργός έχει την δύναμη και
την ικανότητα να αλλάξει τον κόσμο
και την ζωή

Με τα φτερά της ζωής μπορείς να πετάξεις παντού
να φτάσεις ως το τέλος
Μέχρι τα όρια
Μέχρι την άκρια της ζωής
Μέχρι την άκρια του κόσμου

Μέχρι εκεί, που μόνο εσύ μπορείς να φτάσεις
Ζωή μου εσύ.....

Η αλήθεια είναι, ότι χρειάστηκα πολύ χρόνο
για να καταλάβω τι γίνεται στη ζωή για την ζωή
Έπρεπε πρώτα να καταλάβω τι είναι ο κόσμος και η ζωή
και κυρίως να καταλάβω τι είμαι και ποιός είμαι
που βρίσκομαι, που πάω και μέχρι που μπορώ να πάω

Ζεις για να ζεις
η ζούμε για να ζούμε
Αυτό είναι το ζητούμενο?

6 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ζω για εμενα και τους "φιλους" μου.
Για κανεναν αλλο.
Υπεροχη η φωτογραφια με εκπληκτικο σημειο φυγης...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη
πάντως εδώ είναι πάντα φιλόξενα

Και εγώ για εμένα ζω
και την Αρχόντισσα ζωή

Καλό σου πρωινό

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου, μια θερμότατη καλημέρα.
έχω να περάσω μερικές μέρες γιατί δεν είχα χρόνο καθόλου.
Αλλά είμαι εδώ ξανά και η ομάδα πετάει!

Συνήθως οι άνθρωποι ζούνε για να ζούνε.
Αλλά πιστεύω είναι πιο όμορφο να ζει κανείς για έναν σκοπό

Να είσαι καλά :!

Unknown είπε...

@ the return

Kαλημέρα
Σε ευχαριστώ για την πρωινή
συντροφιά και τον πρωινό καφέ
είναι η αγαπημένη μου ώρα αυτή.

Σίγουρα είναι να ζει κανείς
για ένα σκοπό γιατί αλλιώς η ζωή
δεν έχει καμιά αξία, όχι χρηματική,
η κερδοσκοπική, βεβαίως

Η ομάδα είναι σε φόρμα, είναι
καλά προπονημένη

Καλό πρωινό
να είσαι πάντα καλά

kat. είπε...

Ζούμε για να ζουν και άλλοι μέσα από την δική μας ύπαρξη!!!! ή αλλιώς μέσα από τη δική μας ζωή!

Unknown είπε...

@ kat

Καλό σου απόγευμα

Πολύ σωστά το γράφεις
αυτό είναι και το ζητούμενο
Αυτός είναι ο σκοπός
ο προορισμός της ζωής

Να είσαι καλά
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη

Μέσα από μια μικρή, έστω επίσκεψη,
μια καλημέρα, πέρνουμε ζωή
από την ζωή

Καλό σου βράδυ