Παρασκευή 31 Μαρτίου 2006

Η αναζήτηση της γνώσης

Η γνώση δεν είναι δύναμη
Η δύναμη βρίσκεται στο είδος της γνώσης που έχει κάποιος.
Ο άνθρωπος της γνώσης έχει την ικανότητα να βλέπει, αντί απλώς να κοιτάζει.
Ποιός ο λόγος να γνωρίζεις πράγματα που είναι άχρηστα ?
Όλα αυτά τα έλεγε ο Δον Χουάν στην διδασκαλία του στον Κάρλος Καστανέντα
στον δρόμο προς την γνώση.
Αυτό έψαχνα και συνεχίζω να βρώ, την γνώση.
Αυτό που έκανα στην διαδρομή μου μέσα στη ζωή μέχρι σήμερα ήταν να βρω
ένα " σημείο " που θα μπορούσα να κάθομαι χωρίς να κουράζομαι.
Πέρασαν βέβαια πολλά και δύσκολα χρόνια για να βρω το " σημείο " και το βρήκα!
" σημείο " σημαίνει ένα μέρος στο οποίο αισθάνεσαι εντελώς φυσιολογικά
ευτυχισμένος και δυνατός.
Εδώ που κάθομαι είναι το δικό μου " σημείο " εδώ αισθάνομαι όμορφα.
Έτσι, απλά !
Στον δικό μου κόσμο τίποτα δεν προσφέρεται σα δώρο, ότι υπάρχει για να μάθω.
πρέπει να το μάθω με τον δύσκολο τρόπο.
Αυτό κάνω και θα συνεχίσω μέχρι το τέλος !
Αυτά που με βοηθούν σε αυτή μου την προσπάθεια είναι τα μάτια μου, μπορείς να νοιώσεις
και με τα μάτια, όταν τα μάτια δεν κοιτάζουν κατευθείαν τα πράγματα.
Για εμένα τουλάχιστον, δεν έχω άλλο τρόπο για να λύσω το πρόβλημα, παρά
να χρησιμοποιώ ότι έχω και δεν έχω, τα μάτια μου.
Αυτά έχω, είναι όλη η ζωή.
Όλη η ζωή περνάει μέσα από τα μάτια μου, με τα μάτια έψαχνα κοίταζα και βρήκα
το " σημείο " με τα μάτια αισθάνομαι όμορφα, ευτυχισμένος και δυνατός.
Με τα μάτια βλέπω και αισθάνομαι όλες τις ομορφιές της ζωής.
Με τα μάτια βρήκα το ¨σημείο ¨τη γνώση !
Ο Δον Χουάν είπε στον Καστανέντα.
Πρέπει να είσαι αμείλικτος με τον εαυτό σου αν θέλεις να μάθεις.
Δυο δρόμοι ανοίγονται εμπρός σου.
Η να τα εγκαταλείψεις οπότε δεν θα μάθεις ποτέ σου η να λύσεις αυτό το αίνιγμα.
Να βρείς το " σημείο "
Το σημείο είναι η ευτυχία ενος ανθρώπου, ιδιαίτερα ενός ανθρώπου που αναζητά την γνώση.
Αυτά είπε ο Δον Χουάν.
Η αναζήτηση της γνώσης δεν είναι εύκολη, όπως και η ζωή.
Θέλει πολύ κόπο και χρόνο, η προσπάθεια μου προς την γνώση γίνεται πάνω από 50 χρόνια
χωρίς σταματήματα, δεν έχω κουραστεί και συνεχίζω, αισθάνομαι πολύ όμορφα και δυνατός
και έχω το κουράγιο να συνεχίσω για την αναζήτηση της γνώσης.
Το ¨σημείο ¨και την ευτυχία τα βρήκα, συνεχίζω να βρω την γνώση.
Μέχρι το τέλος !

Έτσι απλά !

3 σχόλια:

Serenity είπε...

Καλημέρα, Καπετάνιε! Αν και ο καθένας μας έχει τις δικές του αναζητήσεις (αλήθεια, δύναμη, ευτυχία κλπ) και δίνει τις δικές του μάχες, όλοι είμαστε συνοδοιπόροι. Μέχρι το τέλος. :-)

Marialena είπε...

Τα πες όλα Καπετάνιο. Απλά θα συμπορευτώ με τις απόψεις και την οπτική σου. Την καλημέρα μου, Μ.

Unknown είπε...

Καλημέρα και στις δυο κούκλες
και της καρδιάς και της ψυχής.
μαζί συνοδοιπόροι Βίλλυ μου.
Μέχρι το τέλος!
Μαριαλένα μου ευχαριστώ για
τα καλά σου λόγια,να ξέρεις ότι
πάντα θα έχεις την εκτιμησή μου
και ο λόγος σου είναι συμαντικός
για μένα να συνεχίσω την δύσκολη
αυτή πορεία προς την γνώση.
την καλημέρα μου
μέσα απο την καρδιά του
Καπεταν Δημητρη!