Σάββατο 6 Μαΐου 2006

Οικόπεδο για αντιπαροχή η ανθρώπινη γνώση, η ψυχή, η σκέψη

Ξέρεις τι τους είπα ?
Ότι ο καπετάνιος δεν είναι οικόπεδο για αντιπαροχή
Τους χαιρέτησα ευγενικά και έφυγα
Και αυτοί παρέμειναν άφωνοι, και δεν με ξανά ενόχλησαν
Και εγώ συνεχίζω να γράφω ταξίδια της ψυχής
της καρδιάς, της Ζωής, της ομορφιάς, της αγάπης
του μυαλού, του κορμιού, της σκέψης, της γνώσης
του χαμόγελου, της χαράς, της λύπης, του ουρανού
των αστεριών, της θάλασσας, της καθημερινότητας.
Ταξίδια μαγικά και ονειρεμένα, αλλά όλα αληθινά
πέρα για πέρα, και θα συνεχίσω μέχρι το τέλος.
Αλλά εγώ οικόπεδο για αντιπαροχή δεν είμαι
Λάθος πόρτα κτυπήσανε
και το γράφω με όλο μου τον σεβασμό και την εκτίμηση
μέσα από την ψυχή του καπετάνιου, σε όλους εσάς
που γράφετε στις ιστοσελίδες σας που για μένα είναι
όλες αγαπημένες και έτσι θα παραμείνουν.

Συνεχίζω......

Τι σας συνέβη στην παιδική σας ηλικία και γίνατε
τέτοιος άνθρωπος που είστε σήμερα ?
Ρώτησε δημοσιογράφος τον Υπουργό Άμυνας
των Ενωμένων Πολιτειών, Χθες.
Μήπως του συνέβη να πεινάει και να μην έχει νερό
να ποιεί όπως τα 140.000.000 παιδιά σε όλο τον Πλανήτη ?
Λέω εγώ, τώρα
Μήπως του συνέβη στην παιδική του ηλικία να του βιάζουν
την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, την παιδική ?
όπως στις φυλακές του Αμπού Γκράη ?
το μυαλό του, την σκέψη του ?
Να του βιάζουν το κορμί και την ψυχή του ?
Όπως στο Γκουαντάναμο ?
Μήπως του συνέβη να του βιάζουν την παιδική ψυχή του ?
Τι του συνέβη άραγε ?
και έγινε τέτοιος άνθρωπος που είναι σήμερα ?
Μήπως του συνέβη να είναι παιδί ενός άλλου Θεού ?
Απαντήσεις που βρίσκονται μέσα στην ψυχή του
όχι βέβαια την παιδική, αλλά της ψυχής του τις τωρινής.
Αλήθεια κύριε Υπουργέ
Τι ψυχή θα παραδώσετε ?
Όταν σταθείτε μπροστά στον Δημιουργό ?
Γυμνός μαζί με όλους αυτούς που δώσατε εντολή εσείς
ο ίδιος, να βασανίζονται στο Γκουαντάναμο
στο Αμπού Γκράη και σε τόσα άλλα κολαστήρια ?
Όταν σας ρωτήσει ο Δημιουργός τι θα του πείτε ?
Ότι κάνατε όλα αυτά που δεν τα χωράει το μυαλό
του ανθρώπου, η ανθρώπινη σκέψη, ο ανθρώπινος νους ?
Αυτά θα του πείτε του Δημιουργού ?
Θα ήθελα να είμαι εκεί και εγώ και όλοι μας
να ακούσουμε τι θα πείτε
Κρίμα που δεν σας δικάζει η Παγκόσμια Κοινότητα
για να γίνεται πιο διάσημος ακόμη κύριε Υπουργέ !
Να σας πω την αλήθεια ?
Ντρέπομαι στ αλήθεια εγώ για σας.
Γιατί είμαι άνθρωπος

Ο γιος της Θάλασσας !

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

"Ξέρεις τι τους είπα ?
Ότι ο καπετάνιος δεν είναι οικόπεδο για αντιπαροχή"


Πόσο ωραίο , Καπετάνιε ! Πόσο ωραίο!
Καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε!
Θέλω να ξέρεις ότι είσαι στο
διπλανό μου οικόπεδο, στο μέρος
της καρδιάς μου και βλέπεις
την τεμπέλα που έχει γράψη
ο καπετάνιος
Είμαι σίγουρος ότι και οι δυο μας
δεν ήμαστε οικόπεδα
για αντιπαροχή, θα μείνουμε εκεί
γιατί τα αγαπάμε, μέχρι το τέλος !

Serenity είπε...

Μπράβο Καπετάνιε! 'Έγραψες'!

Unknown είπε...

Γλυκιά μου Βίλλυ
σε ευχαριστώ για τα καλά σου
λόγια.
Θέλω να ξέρεις ότι και εσύ είσαι
από τους ανθρώπους που σέβομαι
και αγαπώ, και είσαι στο απένατι
οικόπεδο και το αγαπάς και θα μείνης εκεί για πάντα.

Καλησπέρα!

Serenity είπε...

Αχ, ωραία! Τώρα είμαστε και γείτονες!

Unknown είπε...

Όποτε θέλεις τίποτα βάλε
μια φωνή, εγώ θα σε ακούσω
θα βγω στο μπαλκόνι να τα πούμε.

μακάρι όλοι οι γείτονες
να ήταν σαν και σένα !