Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2006

Έτσι απλά έφυγε.....



Έτσι απλά έφυγε
Όπως έτσι απλά ήρθε στη Ζωή
Η Μαμά η Μαργαρίτα
Δεν τον περίμενε τον θάνατο
Έφυγε χωρίς να τον περιμένει

Δεν τον χρειαζόταν τον θάνατο
Αυτό που χρειαζόταν ήταν η Ζωή
γι αυτό και έφυγε μαζί της
Όπως ακριβώς και όταν ήρθε στη Ζωή

Έτσι, απλά έφυγε η Μαμά η Μαργαρίτα
Χωρίς τον θάνατο να περιμένει

Ήμουν εκεί, κοντά της, δίπλα της
Την κοιτούσα στα μάτια και τις κρατούσα
το χέρι μέσα στο χέρι το δικό μου
γιατί ήμουν ψυχή από την ψυχή της
Ζωή από την Ζωή της

Εγώ όμως δεν μπόρεσα να τις δώσω Ζωή
όπως μου έδωσε η Μαμά η Μαργαρίτα
Έφυγε, έτσι απλά.....
Όπως έτσι απλά ήρθε στη Ζωή

Δεν τις είπα γεια σου Μαμά
Αλλά μόνο καλό ταξίδι
Όπως ακριβώς μου έλεγε και εκείνη
κάθε φορά που έφευγα από κοντά της

Έφυγε παρέα μαζί με την μουσική της Ζωής
Με τους στίχους του Ποιητή
Με τις νότες του δημιουργού της μουσικής
Με την φωνή του τραγουδιστή του ταγουδιού της Ζωής

Έφυγε απλά, παρέα με την μουσική
με τον ποιητή, τον συνθέτη της μουσικής
τον τραγουδιστή
Όπως έτσι απλά ήρθε στη Ζωή

Εγώ τις κρατούσα το χέρι μέσα στο χέρι
το δικό μου
Την κοιτούσα στα μάτια, μέχρι που έκλεισαν
Μέχρι το τέλος του αποχωρισμού
του αποχαιρετισμού

Καλό σου ταξίδι Μητέρα

Και η Ζωή συνέχισε να παίζει
το τραγούδι της Ζωής....

16 σχόλια:

Kallioph είπε...

καπετάνιε μου ...
τι ωραίος τρόπος να πεθάνεις...
κλείνοντας το χέρι σου στο χέρι της...
αγκαλιάζοντάς την
κοιτώντας την στα μάτια !

με συγκίνησες πολύ
καλό ταξίδι να έχει ναι και απαλό αγγελικό.

είσαι πολύ γλυκός
καλή μέρα να έχεις και την ικανότητα να θυμάσαι
γιατί ό,τι θυμόμαστε δεν πεθαίνει ποτέ

Kallioph είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Kallioph είπε...

κλείνοντας το χέρι της στο χέρι σου εννοούσα..

και πάλι γεια

Unknown είπε...

Kalliοph
Καλημέρα σε ευχαριστώ για τα καλά
και ομορφά σου λόγια
και εγώ συγκινήθηκα γράφοντάς το,
αυτό είναι αλήθεια.

Να είσαι καλά πάντα

καλό ξημέρωμα !

candyblue είπε...

γλυκόπικρο τραγουδάκι

Καπετάνισσα είπε...

Είσαι βράχος και κύμα μαζί.
Σε καμαρώνω, σε θαυμάζω, ανοίγω αγκαλιά μεγάλη για σένα.
Σπουδαίος.
Μα πολύ.

Τόση καρδιά τι την κάνεις μωρέ Sailor?
Πως την παλεύεις...

Αγάπη σου στέλνω όση αντέχεις.
Καλό ταξίδι στη Μάνα.
Με τον άξιο γιό.
Η καρδιά σου θα'ναι εκεί.

Ξέρω, πως έφυγε ευτυχισμένη.
Και χωρίς να περιμένει είναι το καλύτερο.

Unknown είπε...

candyblue

Κάπως έτσι είναι
γλυκόπικρο τραγούδι ζωής !

Καλό σου πρωινό

Unknown είπε...

Καπετάνισσα μου μοναδική

Η καρδιά δεν παλεύεται
όπως δεν παλεύεται και η Ζωή

Σε ευχαριστώ για τα τόσο τιμητικά
σου λόγια, με κάνουν ακόμη πιό δυνατό και η δική μου αγκαλιά
είναι ανοικτή για σένα.

Η καρδιά του Καπετάνιου
τους χωράει όλους, όπως τους
χώρεσε όλους όλα αυτά τα χρόνια !

Καλό σου πρωινό καπετάνισσα
και σε ευχαριστώ !

porter είπε...

Καλό ταξίδι στη μητέρα σου καπετάνιε! Να την θυμάσαι πάντα έτσι γλυκά και τρυφερά!

Unknown είπε...

γουρι μου γεια σου

σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια, να είσαι πάντα καλά
ευχαριστώ για την επίσκεψη

καλό σου βράδυ !

Serenity είπε...

Αχ, Καπετάνιε... Είμαι σίγουρη ότι έδωσες στη μητέρα σου περισσότερη Ζωή απ' όση νομίζεις... Άλλωστε την κρατάς ζωντανή...

THE_RETURN είπε...

Καπετάνιε μου,
μαζί πενθούμε την αναχώρηση της μητέρας σου.

Η σκέψη μου είναι μαζί σου.

Με όλη μου την αγάπη,

ο φίλος σου Διονύσης.

Ελπίδα είπε...

Έφυγε πολύ γλυκά σαιλόρ μου και ευτυχισμένη! Να ζήσεις να την θυμάσαι!
Καλό σου ξημέρωμα!

Unknown είπε...

Serenity καλή μου
σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια
να είσαι πάντα καλά !

καλό σου βράδυ !

Unknown είπε...

Return καλέ μου φίλε
σε ευχαριστώ για την αγάπη σου
η σκέψη μας ας την συνοδεύει
στο ταξίδι της.

Έχεις πάντα την αγάπη μου
ο καλός σου φίλος
Καπετάν Δημήτρης

Unknown είπε...

Ελπίδα μου, Κατερίνα μου
σε ευχαριστώ από καρδιάς
να είσαι πάντα καλά
καλό σου ξημέρωμα

φιλιά και αγάπη !