Σάββατο 26 Μαΐου 2007

Ένας επαγγελματίας πολίτης του κόσμου και της ζωής.....

Η φωτο είναι από το wunderground.com



O Καπετάνιος όταν τον ρωτάνε τι είναι και ποιός είναι
Η απάντηση είναι πάντα συγκεκριμένη και συγκροτημένη
Ασφαλώς και αληθινή

Είμαι επαγγελματίας άνθρωπος
Αυτή είναι η δουλειά μου, αυτή είναι η δουλειά που διάλεξα
Επαγγελματίας δημότης του Δήμου που κατοικώ
Επαγγελματίας πολίτης αυτής της χώρας που γεννήθηκα και ζω
Επαγγελματίας πολίτης της ζωής που ζω

Δεν παύω όμως να είμαι και ένας επαγγελματίας πολίτης
του κόσμου, του πλανήτη, που γεννήθηκα και ζω
Ένας κοσμοπολίτης της ζωής
Γέννημα και θρέμμα της Αρχόντισσας ζωής

Γιατί η ζωή πριν από όλα είναι Αρχοντιά
Και ο Καπετάνιος είναι ένα από τα Αρχοντόπουλα της ζωής
Είναι άνθρωπος σημερινός, σύγχρονος, μοντέρνος, φινετσάτος
Είναι ο άνθρωπος αυτής της εποχής και όχι του παρελθόντος

Αυτοί που έμειναν και εξακολουθούν να μένουν παρέα με το
παρελθόν, δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μόνο παρελθόν
Η ζωή δεν είναι παρελθόν, παρά μόνο μέλλον
Η ζωή δεν έχει καμιά σχέση με το παρελθόν, παρά μόνο με το μέλλον

Το παρελθόν δεν είναι ζωή
Ζωή είναι μόνο το μέλλον και η δημιουργία
και η ζωή συνεχίζει το δρόμο της προς το μέλλον
αφήνοντας πίσω της το παρελθόν

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Ο Καπετάνιος δεν είναι μόνον επαγγελματίας άνθρωπος όπως σωστά λέει, και επαγγελματίας Καπετάνιος,

αλλά ασχολείται με επαγγελματικό τρόπο και με ο,τιδήποτε και αν καταπιαστεί ακόμη και αν δεν είναι επαγγελματίας εκεί.

Φωτογραφία, φόρμουλα, η ομορφιά της γυναίκας(εδώ είναι ΚΑΙ επαγγελματίας), μουσική, τα πάντα.

Ένας πολύπτυχος και πολυεπίπεδος άνθρωπος που με τιμά με τη φιλία του.

ΥΓ. Φύγαμε για λιμάνι του Μόντε Κάρλο Καπετάνιε μου, και θα το παρκάρουμε το βαπόρι τη στιγμή που θα γίνεται το grand prix, θα ...τρυπήσουμε το λιμάνι, και θα σκάσουμε μύτη με τη πλώρη πάνω στα μονοθέσια! Μοιράζοντας σαμπάνιες!!!

Καλημέρα!

Unknown είπε...

@ The return

Καλημέρα

Άυτό το πρωινό είναι από τα πιο
όμορφα πρωινά της ζωής μου.
Τόσο πολύ όμορφα λόγια είναι ότι
πιο όμορφο μπορεί να σου δώσει η ζωή μέσα από την καρδιά και την ψυχή ενός πολύ αγαπημένου σου φίλου.
Διονύση με τιμά η φιλία σου ιδιαίτερα, είναι ευλογία να έχεις
δίπλα σου τέτοιους φίλους και
κυρίως τέτοιους ανθρώπους με τέτοια
ποιότητα και ανθρωπιά.
Είναι μεγάλη τιμή για μένα
Και για αυτό σε ευχαριστώ από
καρδιάς.
Έμαθα στη ζωή μου να είμαι πρώτα
άνθρωπος και μετά επαγγελματίας.
Οτιδήποτε κάνω πρώτα το αγαπώ
και μετά το δημιουργό.
Η ζωή δεν είναι τίποτε άλλο
παρά μόνο δημιουργία.
Αγάπη, σεβασμός, εκτίμηση, εμπιστοσύνη και αξιοπρέπεια
και όλα αυτά ο Καπετάνιος τα απέκτησε με πολύ κόπο αλλά με πολύ αγάπη, μου πήρε χρόνο από την ζωή μου, αλλά μου έδωσε όμως όλη την ομορφιά της ζωής αυτός ο κόπος.
Την ζωή αξίζει να την ζεις όσος
κόπος και αν χρειαστεί
Η ζωή είναι ευλογία και μέσα σε αυτή την ευλογία είμαστε και εμείς.

Σε λίγες ώρες θα είμαστε στο
Μονακό, η πλώρη του πλοίου μας θα
βλέπει την Pole position και θα
περιμένουμαι να ανάψουν τα φώτα
της εκκίνησης και τον τερματισμό
για να ανοίξουμε σαμπάνιες και να γιορτάσουμε και εμείς μαζί με
τους νικητές.
Σήμερα και αύριο είναι Γιορτή
η Γιορτή της Formula 1

Θα είμαστε εκεί

Καλό πρωινό
και σε ευχαριστώ
η ημέρα σήμερα είναι υπέροχη